printlogo


کد خبر: 172735تاریخ: 1395/12/10 00:00
به بهانه اخراج موقتی رضاییان از اردوی قرمزها
ستاره جنجالی

رامین در این فصل آنقدر تصمیمات اشتباه و احساسی گرفت که بعد از ارسال نخستین پاس گلش،  شادی‌اش را با تابلوهای تبلیغاتی جشن گرفت و اشک ریخت. از ابتدای فصل که اصرار عجیبی برای لژیونر شدن داشت و همه پل‌های پشت سرش را خراب می‌کرد تا بازی نکردن در پرسپولیس به خاطر حمایت از کی‌روش. رامین همین داربی هم از تعویضش یک جنجال ساخت. بالاخره درگیری با علی‌پور منجر شد رامین رضاییان یک بار دیگر توسط برانکو اخراج شود. به همین بهانه همه جنجال‌های این فصل رامین را مرور می‌کنیم. در آغاز تمرینات فصل جدید، رامین بدون اطلاع به باشگاه در تمرینات حاضر نمی‌شد. برانکو همان زمان در مصاحبه‌ای گفته بود: «متاسفانه رامین هیچ یک از تلفن‌های ما و مسؤولان باشگاه را جواب نمی‌دهد و کسی از او خبر ندارد. هر چند که دورادور از طریق دوستانش جویای احوالش هستیم ولی برایم جای سوال دارد چرا رامین جواب تلفن‌های ما را نمی‌دهد». رضاییان به بهانه بیماری پدرش، جواب تلفن برانکو را نمی‌داد ولی چند روز بعد خبر پیوستنش به تیم ترکیه‌ای منتشر شد.
رضاییان به سازمان لیگ رفت و از بندی عجیب در قراردادش استفاده کرد. رامین قراردادش را یک‌طرفه با پرسپولیس فسخ کرد. اتفاقی که شکایت مدیران این باشگاه را از سازمان لیگ به همراه داشت. رفتارهای رامین برای جدا شدن از پرسپولیس به قدری زننده بود که علی کریمی هم مانند هزاران هوادار دیگر پرسپولیس، او را از اینستاگرامش آنفالو کرد. بعد از اینکه همه بازیکنان پرسپولیس با دستور کی‌روش از اردوی تیم‌ملی اخراج شدند، در لیگ برتر برای پرسپولیس به میدان رفتند ولی رامین رضاییان که همیشه شائبه حمایت ویژه‌اش از کی‌روش مطرح است، به بهانه کمردرد برای این تیم بازی نکرد. رامین در 2 بازی اول نیم‌فصل دوم برای تیم برانکو به زمین نرفت. برانکو هم برای انتقام از رامین، در بازی مقابل گسترش‌فولاد که رضاییان گفته بود مصدومیتش رفع شده، او را روی نیمکت نشاند. رضاییان در داربی هم مانند بیشتر بازی‌های قبلی تعویض شد. این‌بار رضاییان در شرایطی تعویض اول برانکو بود که پرسپولیس داربی را واگذار کرده بود. اتفاقی که واکنش شدید رضاییان را به همراه داشت. رامین از میانه زمین مچ‌بندهای قرمزش را روی چمن ورزشگاه رها کرد و با چهره‌ای برافروخته به سمت نیمکت رفت. رضاییان و علیپور در تمرین ظهر یکشنبه با هم درگیر شدند. اتفاقی که منجر شد برانکو این دو بازیکن را از اردوی تیم اخراج کند. حالا رامین پیش از دیدار امروز مقابل الوحده باید این کشور را به مقصد ایران ترک کند.
ترکیب پرسپولیس در غیاب رضاییان و علیپور
در غیاب رضاییان و علیپور، سرمربی کروات سرخپوشان تغییراتی اساسی در ترکیب تیم خود به وجود خواهد آورد. پرسپولیس خود را آماده دیدار حساس برابر الوحده امارات در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا می‌کند و قرار است این دیدار امروز در ورزشگاه خانگی تیم اماراتی برگزار شود. سرخپوشان پایتخت در حالی پای به این دیدار می‌گذارند که به احتمال خیلی زیاد 2 بازیکن خوب خود را به خاطر تنبیه از سوی برانکو در اختیار نخواهند داشت. هم رضاییان و هم علیپور در دیدار قبلی برابر الهلال به میدان رفتند؛ رضاییان در ترکیب اصلی به میدان رفت و علیپور هم در دقیقه 74 به میدان رفت. با توجه به غیبت این دو بازیکن به خاطر درگیری در تمرین تیم به احتمال زیاد برانکو در دیدار حساس برابر الوحده از این ترکیب استفاده خواهد کرد: دروازه‌بان: علیرضا بیرانوند، مدافعان: سیدجلال حسینی، محمد انصاری، صادق محرمی و حسین ماهینی، هافبک‌ها: کمال‌الدین کامیابی‌نیا، سروش رفیعی، محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده و مهاجمان: مهدی طارمی و وحید امیری. این دیدار درحالی برگزار می‌شود که پرسپولیس در دیدار نخست خود برابر الهلال به تساوی یک- یک دست یافت و الوحده بازی را به الریان واگذار کرد.
 


Page Generated in 0/0064 sec