printlogo


کد خبر: 172737تاریخ: 1395/12/10 00:00
اخبار

سلطانی‌فر: فدراسیون فوتبال به دعوای کی‌روش و برانکو پایان دهد
وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون فوتبال خواست به دعوای کی‌روش و برانکو پایان دهد. مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در تازه‌ترین اظهارنظرش درباره تیم‌ملی و اختلاف‌نظرهای مطرح‌شده بین برانکو و کی‌روش تاکید کرد باید این اختلاف‌ها توسط فدراسیون فوتبال حل‌وفصل شود.  وی افزود: لازم است فدراسیون فوتبال به دعوای کی‌روش و برانکو پایان دهد. تیم‌ملی فوتبال باید در آرامش به جام‌جهانی صعود کند. ماجرای اختلاف برانکو و کی‌روش مدت‌هاست مطرح است و این دو مربی هر بار با مصاحبه‌هایی تلاش‌ها برای ایجاد تعامل را بی‌نتیجه می‌گذارند. در تازه‌ترین اتفاق شنیده شده پس از ماجرای اردوی تیم‌ملی در دوبی و بازگشت بازیکنان پرسپولیس به تهران، به دلیل انتقاد برانکو از چرایی برپایی این اردو و طرح اضافه‌وزن ملی‌پوشان پرسپولیس، کی‌روش بازیکنی از پرسپولیس را به اردوی نوروزی تیم‌ملی دعوت نکرده است.

ایران ـ عراق  ۲۸ اسفند پشت‌ درهای بسته
تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق در دیداری تدارکاتی پشت درهای بسته به مصاف هم می‌روند. عبدالخالق مسعود، رئیس فدراسیون فوتبال عراق به صورت رسمی از توافق با همتای ایرانی خود جهت برگزاری دیدار دوستانه تیم‌های ملی دو کشور در ورزشگاه آزادی تهران خبر داد. بنا بر اعلام فدراسیون فوتبال عراق، این بازی دوستانه پشت‌ درهای بسته و بدون حضور تماشاگران و نمایندگان رسانه‌های گروهی برگزار خواهد شد. تیم‌ملی فوتبال عراق هدف از بازی تدارکاتی با ایران را رسیدن به آماده‌سازی مطلوب پیش از دیدارهای دور برگشت مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه در گروه B آسیا برابر تیم‌های ملی استرالیا و عربستان اعلام کرد. دیدار تدارکاتی ایران و عراق برای روز 28 اسفندماه سال جاری برنامه‌ریزی شده است.

نجات جان دروازه‌بان  توسط بازیکن حریف
لیگ فوتبال کشور چک روز گذشته شاهد صحنه‌ای بود که نفس را در سینه بازیکنان و تماشاگران حبس کرد. به گزارش شفقنا ورزشی، در جریان بازی دو تیم  Bohemians و Slovacko، مارتین برکویچ، دروازه‌بان این تیم در لحظه مهار یک توپ با دفاع خودی روی هوا برخورد کرد و ناگهان نقش بر زمین شده و حالت خفگی به وی دست داد. در این هنگام که همه بازیکنان در شوک فرو رفته بودند، Francis Koné از بازیکنان تیم رقیب که شاهد صحنه برخورد بود، منتظر ورود تیم پزشکی به میدان نشد و فورا خود را به دروازه‌بان مصدوم رسانده و با انگشت زبان این بازیکن را که به سمت حلق او چرخیده بود به حالت طبیعی برگرداند و او را از وضعیت بسیار خطرناک خارج کرد.

رسوایی ژوزه مورینیو
رسانه‌های انگلیسی سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ را در موقعیت بسیار بدی قرار دادند و از رابطه پنهانی او با یک پلیس سخن به میان آوردند. روزنامه سان انگلیسی دست به افشاگری درباره ژوزه مورینیو، سرمربی شیاطین سرخ زد. این روزنامه سرشناس انگلیسی از رابطه پنهانی مورینیو با یک پلیس 36 ساله خبر داد و اعلام کرد سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ رابطه بسیار خوبی با این خانم پلیس دارد و حتی از او برای دیدار برابر هال‌سیتی هم دعوت به عمل آورد در ورزشگاه حضور یابد. مورینیو هنوز در شهر منچستر خانه نخریده و از زمان پیوستن به این تیم در هتل زندگی می‌کند؛ این در حالی است که خانواده او در لندن زندگی می‌کنند.
 


Page Generated in 0/0064 sec