printlogo


کد خبر: 172864تاریخ: 1395/12/14 00:00
سرخط خبر

با تصویب هیات وزیران، ثبت سفارش و ورود خودروهای سواری (سواری، سواری استیشن و سواری کار) مستعمل یا نو که از زمان ساخت آن بیش از یک سال گذشته باشد، در سرزمین اصلی و مناطق آزاد تجاری صنعتی ممنوع شد.
بانک صادرات ایران با صدور اطلاعیه‌ای درباره سپرده‌گذاران تعاونی منحله میزان اعلام کرد تعیین تکلیف سپرده‌های تا مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان از روز دوشنبه ۱۶ اسفندماه آغاز می‌شود.
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از انهدام ۴۰۰ باند سازمان‌یافته قاچاقچیان در سال جاری خبر داد و گفت: برآوردهای اولیه حکایت از کاهش حجم قاچاق در سال ۹۵ به حدود ۱۲ تا ۱۳ میلیارد دلار دارد.
رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: در بحث ایمن‌سازی جاده‌، هیچ عذر و بهانه‌ای پذیرفته نیست و در صورت بروز حادثه به دلیل نقص ایمنی راه‌ها، مسؤولیت مستقیم و کیفری آن‌، حقیقی تلقی شده و متوجه مسؤولان خواهد بود.
رئیس اتاق اصناف ایران در مراسم افتتاح نمایشگاه بهاره در مصلای تهران گفت: به طور همزمان 20 نمایشگاه بهاره در تهران افتتاح شده اما از این 20 نمایشگاه، فقط 5 مورد بر اساس مجوز شورای تامین استان، قانونی و بقیه غیرقانونی است.
سیدعباس موسویان، عضو شورای فقهی بانک مرکزی با معرفی قرارداد جدید اجاره موازی و اجرای آن از سال آینده در شبکه بانکی کشور گفت: موافقت شرعی مراجع نیز برای این نوع وام گرفته شده است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخ به عدم پرداخت مستمری بازنشستگان صندوق فولاد و تعیین تکلیف در این باره و همچنین انتصاب مدیرعامل سابق بانک رفاه کارگران ‌به‌رغم مخالفت و تذکر دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان بازرسی به مجلس می‌رود.
 


Page Generated in 0/0070 sec