printlogo


کد خبر: 172881تاریخ: 1395/12/15 00:00
دلسوزان انقلاب باید بر محور یک نفر متحد شوند

آیت‌الله العظمی نوری‌همدانی با بیان اینکه من بر شخص خاصی برای کاندیداتوری تاکید نمی‌کنم، گفت: همه کسانی که دل‌شان برای انقلاب می‌سوزد و می‌خواهند در راه پیشرفت گام بردارند باید بر محور یک نفر متحد باشند.
آیت‌الله نوری‌همدانی در دیدار اعضای حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه همواره محور وحدت در میان مسلمین حبل‌الله که همان اهل بیت(س) محسوب می‌شوند، هستند، اظهار کرد: از ابتدای اسلام تاکنون جریان‌هایی بودند و هستند که موجب تفرق و اختلاف می‌شوند اما اسلام روی همه آنها خط بطلان کشیده است.
وی تاکید کرد: امروز اختلاف نظرات بسیاری در جامعه و در میان جریان‌های سیاسی وجود دارد در حالی که همه باید حول محور ولایت فقیه با یکدیگر متحد باشند.
آیت‌الله نوری‌همدانی گفت: امروز وظیفه این است که همگی سعی کنیم وحدت و اتحاد را در جامعه به‌وجود بیاوریم. همه کسانی که دل‌شان برای انقلاب می‌سوزد و می‌خواهند در راه پیشرفت گام بردارند باید بر محور یک نفر متحد باشند.
وی با بیان اینکه من بر شخص خاصی برای کاندیداتوری تاکید نمی‌کنم، گفت: آنچه اهمیت دارد این است که هدف همه ما باید وحدت باشد. در مقاطعی که اتحاد نداشتیم، شکست خوردیم.
آیت‌الله نوری‌همدانی گفت: اتحاد یک صنف خاص کافی نیست و تنها یک گروه و تشکل نمی‌تواند در برابر امواج و جریانات مختلف مقاومت کند زیرا اگر شکست بخورند وضعیت‌شان از قبل بدتر خواهد شد.


Page Generated in 0/0065 sec