printlogo


کد خبر: 172892تاریخ: 1395/12/15 00:00
سرخط خبر

 هند در حال بررسی امکان برقراری یک خط ریلی باری بین ایران و ترکیه است. این پروژه که در بردارنده کشورهای بنگلادش، بوتان، نپال، پاکستان و افغانستان نیز می‌شود، در صورت نهایی شدن، موجب تقویت روابط تجاری و اقتصادی منطقه آسیا و اقیانوسیه خواهد شد.
 بانک سرمایه با صدور اطلاعیه‌ای شایعه مطرح مبنی بر اعلام ورشکستگی این بانک تا ۱۵ اسفندماه را تکذیب کرد.
 محمدرضا محسنی، مدیرعامل سپرده‌گذاری مرکزی با اشاره به عملیاتی شدن سامانه پس از معاملات گفت: با راه‌اندازی سامانه جدید پس از معاملات کدهای معاملاتی از 8 به 10 رقم (3 حرف و 7 عدد) افزایش خواهد یافت.
 براساس مصوبه هیأت دولت، مطالبات
7 پیمانکار بخش خصوصی ناشی از بدهی شرکت دولتی شبکه برق ایران و شرکت توانیر با مطالبات سازمان خصوصی‌سازی و سازمان امور مالیاتی از این پیمانکاران به مبلغ ۳۳۲ میلیارد تومان تهاتر می‌شود.
 علی‌مراد اکبری، معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه به‌طور میانگین حدود ۴۵ درصد از آب مصرفی کشاورزی به‌طور مؤثر توسط گیاه استفاده می‌شود، گفت: ایران برای تولید غذا در شدیدترین فشار از نظر آب قرار دارد.
 محمد شکرچی‌زاده، رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از وجود ۲۷۰ برج بالای ۱۲ طبقه در معابر ۶ تا ۱۲ متری در تهران خبر داد که در صورت بروز آتش‌سوزی امکان ارائه خدمات آتش‌نشانی در آن مناطق دشوار است.
 نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بانک مرکزی را مجاز به تولید ایران‌چک‌های مورد نیاز کشور در سال ۹۶ کردند.
 مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی بیمه ایران با بیان اینکه این بیمه تاکنون ۲۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بابت حادثه پلاسکو خسارت پرداخت کرده است گفت از دیدگاه بیمه ایران، پرونده پلاسکو بسته شده است.
 رئیس سازمان امور مالیاتی با اعلام اینکه کسانی که ثابت کنند در سال درآمدی نداشته‌اند مالیات از آنها گرفته نمی‌شود، گفت: با کسبه بر سر درآمد مشمول مالیات آنها توافق می‌کنیم.
 سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز از صدور مجوز واردات نارنگی از سوی دولت در روزهای آینده خبر داد.
 صغری خوشکام، رئیس گروه نهال و بهبود ارقام معاونت امور باغبانی گفت: از سال ۹۶ نهال‌های گواهی شده که هسته‌های اولیه و مادری آنها در گلخانه‌های قرنطینه طبق استانداردهای بین‌المللی نگهداری می‌شود، تولید و وارد عرصه می‌شوند.
 وزیر راه‌وشهرسازی تاکید کرد: بحث انتقال پایتخت 100 درصد انحرافی و برای فرار از واقعیت است.
 


Page Generated in 0/0055 sec