printlogo


کد خبر: 172912تاریخ: 1395/12/15 00:00
پرسپولیس با یک لشکر غایب مقابل نفت تهران
زمین سفت

هفته بیست‌وسوم لیگ برتر امروز یکشنبه با برگزاری 2 شهرآورد در تهران و اصفهان به پایان می‌رسد. بدون‌شک حساس‌ترین دیدار هفته بیست‌وسوم لیگ برتر تقابل علی دایی با تیم سابقش، پرسپولیس است. دایی که همیشه مقابل پرسپولیس با انگیزه ظاهر می‌شود در این دیدار به دنبال حفظ شرایط تیمش در بالای جدول رده‌بندی و گرفتن انتقام بازی رفت از شاگردان برانکو ایوانکوویچ است. نفت در بازی گذشته خود با 2 گل ماشین‌سازی را شکست داد و در این دیدار سجاد شهباززاده را هم در اختیار خواهد داشت. در سوی مقابل پرسپولیس با یک برد خوب از امارات به تهران بازگشته و از روحیه بالایی برای تقابل با نفت برخوردار است. آنها با 5 امتیاز اختلاف در صدر جدول رده‌بندی قرار دارند و برای حفظ این فاصله نیازمند پیروزی مقابل شاگردان علی دایی هستند. شاید خستگی تنها مشکل برانکو ایوانکوویچ برای این دیدار باشد اما پیش از بازی با الوحده امارات درگیری علی علیپور و رامین رضاییان منجر به کنار گذاشتن آنها از این دیدار شد و قطعا رامین رضاییان در این دیدار هم حضور نخواهد داشت. از سوی دیگر انصاری، ماهینی، کامیابی‌نیا و وحید امیری محرومان پرسپولیس هستند! با این همه غایب سرشناس قطعا برانکو روز سختی را پیش‌رو دارد و شاید با یک باخت، پرسپولیس وارد بحران جدیدی شود. تیم برانکو بیش از هر تیم دیگری به‌خاطر اعتراض‌های بی‌جهت به داوری کارت زرد می‌گیرد و حالا در اواخر لیگ همین کارت‌های زرد می‌تواند براحتی جام را از آنها دور کند.
داربی اصفهان
یکی از حساس‌ترین داربی‌های اصفهان در چند سال گذشته روز یکشنبه با تقابل عبدالله ویسی و مجتبی حسینی برگزار می‌شود. سپاهان با 3 شکست متوالی شرایط مناسبی ندارد و شکست مجدد این تیم می‌تواند تبعاتی را برای زردپوشان اصفهانی داشته باشد. آنها در بازی رفت لیگ برتر هم با 2 گل مقابل ذوب‌آهن شکست خوردند تا در این دیدار بشدت از سوی هواداران خود تحت فشار باشند. نکته امیدوارکننده درباره سپاهان استراحت بیشتر و میزبانی در این دیدار است و هواداران سپاهان امیدوارند به روند شکست‌های خود پایان دهند. ذوب‌آهن نیز با وجود شرایط بهتر نسبت به سپاهان در جدول رده‌بندی لیگ برتر در آخرین دیدار خود در مسقط مقابل الاهلی عربستان شکست خورد تا یکی از ضعیف‌ترین شروع‌هایش را در تاریخ حضورش در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد. با این حال شاگردان حسینی که  با ۳۳ امتیاز در رتبه چهارم جدول رده‌بندی قرار دارند کماکان از شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برخوردارند. با اتمام این هفته همه تیم‌ها آماده هفته بیست‌وچهارم می‌شوند که روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار می‌شود.
برانکو: 2 شب است خوابم نمی‌برد
سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه تیمش در یکی از سخت‌ترین دیدارهای لیگ مقابل نفت قرار می‌گیرد، گفت: به‌خاطر مصدومان تیم 2 شب است که خوابم نبرده است. برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت تهران در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر با اشاره به حساسیت‌های این مسابقه گفت: بعد از تورنمنتی که باعث شد بیش از ۱۰ روز در تهران نباشیم الان اینجا هستیم. وی ادامه داد: به بازیکنانم به خاطر نتایج درخشان
۵ هفته اخیر تبریک می‌گویم، چرا که
5 هفته خیلی سخت را داشتیم و بازیکنان از نظر بدنی و ذهنی انرژی‌شان تخلیه شده است. در چنین شرایطی وقت استراحت نداریم و باید برابر نفت که به فینال حذفی رسیده و با جذب تیموریان و شهباززاده خودش را تقویت کرده، به میدان برویم. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: ما در این بازی ماهینی، انصاری، امیری، کامیابی‌نیا و رضاییان را نداریم اما به‌رغم این مشکلات، هدف ما این است در کنار تمام احترامی که برای نفت قائلیم به پیروزی برسیم. برانکو ادامه داد: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا به پیروزی برسیم. امیدوارم هواداران از ما حمایت کنند. آنها تا الان یار دوازدهم ما بودند و تلاش می‌کنیم تا جشن  این برد را با آنها بگیریم. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه خط دفاع این تیم در چند بازی اخیر نفوذ‌پذیر نشان داده، تصریح کرد: همه چیز از دفاع شروع می‌شود. ما در 5 بازی اخیر مقابل تراکتور گل نخوردیم، مقابل استقلال 3 گل خوردیم، مقابل سپاهان از روی نقطه پنالتی گل خوردیم. برابر الهلال از کرنر گل خوردیم. مقابل الوحده هم 2 گل خوردیم از بهترین بازیکنانی که از کوچک‌ترین اشتباهات حریف استفاده می‌کنند. خط دفاع ما همچنان مطمئن عمل می‌کند. برانکو ایوانکوویچ خاطرنشان کرد: خط دفاع ما در غیاب انصاری و ماهینی تغییراتی خواهد داشت اما مهم‌ترین مساله این است که سیدجلال بازگشته است و برای پرسپولیس برابر نفت بازی خواهد کرد. سرمربی پرسپولیس درباره اینکه رضاییان از لیگ اروپا به پرسپولیس بازگشت تصریح کرد: شما گفتید ایشان از اروپا بازگشت؟ هیچ‌کس نمی‌داند. بازی با نفت برای ما مهم‌تر از مسائل دیگر است. 2 شب به‌خاطر این بازی نتوانستم بخوابم. نمی‌دانستم تکلیف سیدجلال چه خواهد بود و خدا را شکر امروز فهمیدم او می‌رسد.
دایی: پرسپولیس نیازی به تعریف من ندارد
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با بیان اینکه امسال انواع و اقسام بی‌حرمتی‌ها را دیده است، گفت: پرسپولیس نیازی به تعریف من ندارد ولی ما دنبال 3 امتیاز این مسابقه هستیم. علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال گفت: یک بازی خیلی مهم را برابر پرسپولیس داریم و به خاطر اینکه بتوانیم جواز حضور در رقابت‌های آسیایی را بگیریم به 3 امتیاز این بازی نیاز داریم. وی افزود: پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ نیازی به تعریف ندارند ولی امیدوارم بتوانیم 3 امتیاز را بگیریم. سرمربی نفت درباره غیبت 5 بازیکن پرسپولیس تصریح کرد: از یک طرف این موضوع خوب است اما ما هم 2 بازیکن‌مان را در اختیار نداریم. پرسپولیس بازیکن خوب دارد اما فردا من باید از یک دروازه‌بان جوان استفاده کنم. الان ما مشکلاتی داریم که من آرزویم این بود که ‌ای کاش ۵ بازیکن نداشتیم! الان مشکلات به حداکثر خود رسیده است. پرسپولیس تیم خوبی است. این تیم 5 بازیکن ندارد اما بازیکنانی دارد که می‌خواهند خودشان را و شایستگی‌های‌شان را نشان دهند که این موضوع کار  را سخت‌تر می‌کند. وی درباره مشکل مالیاتی‌اش تصریح کرد: این لطف مدیران جدید پرسپولیس است که برای نخستین‌بار حساب‌هایم را مسدود کردند. خود من هم مانده‌ام. یکی مدیر شرکت اتومبیل‌سازی بوده و سر از بزرگ‌ترین باشگاه ایران در می‌آورد. من این لطف را مدیون مدیرانی هستم که برای نخستین‌بار در عمرم حساب‌هایم مسدود شد!
 


Page Generated in 0/0075 sec