printlogo


کد خبر: 172956تاریخ: 1395/12/16 00:00
رویدادها

فراخوان پانزدهمین «مهرواره شعر و داستان سوره»
پانزدهمین مهرواره شعر و داستان جوان سوره در 3 بخش داستان کوتاه و داستان 100 کلمه‌ای، شعر(سنتی و نو) و ترانه و تصنیف با موضوع آزاد، مرداد ۹۶ برگزار می‌شود. هنرمندان برای شرکت در این جشنواره تا 20 خرداد فرصت دارند آثار خود را در سایت موسسه فرهنگی - هنری سپهر سوره هنر، به نشانی www.artfest.ir ثبت کنند یا به دبیرخانه جشنواره به آدرس پستی خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، حوزه هنری، طبقه همکف، دبیرخانه مرکزی ارسال کنند.

رادیو «نداءالبحرین» افتتاح شد
معاونت برون‌مرزی صداوسیما در راستای رسالت و اهداف خود برای رساندن صدای مسلمانان و حمایت از مستضعفان و مظلومان جهان، اقدام به راه‌اندازی رادیو «نداءالبحرین» کرده است. به گزارش فارس، سیداحمد حسینی‌خبیر، مدیر رادیو «نداءالبحرین» درباره اهمیت این رادیو گفت: در سپهر رسانه‌ای منطقه بویژه جهان اسلام رقابت بسیار سنگینی برای جذب مخاطب وجود دارد ولی برای انعکاس حقایق، متاسفانه جدیتی در رسانه‌ها دیده نمی‌شود و بیشتر رسانه‌های منطقه غرب آسیا یا با نظام سلطه و صهیونیسم جهانی در دادوستد هستند یا وامدار رژیم‌های مرتجع عربی هستند و این رسانه‌ها هر کدام طبق ماموریت خود سعی در تحریف یا پنهان کردن حقایق رویدادها و واقعیت‌ها دارند. حسینی‌خبیر تصریح کرد: نقش این رادیو فقط به فرکانس رادیویی منحصر نیست بلکه با بهره‌مندی از ابزارهای مجازی، صفحات اجتماعی مختلف، اپلیکیشن‌های گوشی‌های هوشمند و اپلیکیشن اختصاصی، رسالت خود را انجام می‌دهد.

جایگزین‌های جناب‌خان بزودی در خندوانه
ویژه‌برنامه نوروزی «خندوانه» با شکل و شمایل جدیدی روی آنتن خواهد رفت که از جمله آن می‌توان به حضور
۴ عروسک جدید اشاره کرد. به گزارش فارس، پس از خداحافظی «جناب‌خان» از برنامه خندوانه این عروسک محبوب در تبلیغات مواد شوینده روی اتوبوس‌ها سر درآورد. اما پس از این رخداد اتاق فکر برنامه «خندوانه» عروسک‌های جدیدی را به این برنامه آورد. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است این عروسک‌ها که
4 برادر هستند در ویژه‌برنامه نوروزی «خندوانه» رونمایی شوند. طراحی و ساخت این عروسک‌ها را هما ساداتیان برعهده داشته و محمدرضا علیمردانی (صداپیشه دیرین‌دیرین)، هادی کاظمی(بازیگر نظام دوبرره)، هومن حاجی‌عبداللهی(بازیگر پایتخت و صداپیشه پنگول) و مجید آقاکریمی(دوبلور) صداپیشگی این عروسک‌های جدید را برعهده
خواهند داشت.

پرستاران با ماشین‌های  چندصد میلیونی
تازه‌ترین سریال شبکه یک سیما بعد از مدت‌ها تبلیغ و اطلاع‌رسانی میهمان خانه‌های مردم شد. به گزارش فرهنگ‌نیوز، سریال پرستاران به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه‌کنندگی داوود هاشمی روی آنتن رفته است؛ سریالی که به قول دست‌اندرکارانش با هدف آشنایی مردم با جامعه درمانی و پزشکی کشور بویژه دشواری‌های حرفه پرستاری تولید شده است که در قالب داستان‌‌هایی مبتنی بر مستندات واقعی، ضمن ایجاد سرگرمی، به افزایش آگاهی‌های عمومی درباره این قشر زحمتکش جامعه کمک کند! اما شاید این هدف در حین ساخت گم شده است و ما با پرستارانی مواجه هستیم که در زندگی شخصی هیچ مشکل معیشتی ندارند؛ در حالی که دغدغه همیشگی‌شان بحث حقوق، مزایا و تسهیلات دریافتی‌شان است و در همان حال  سوار بر ماشین‌های چندصد میلیونی می‌شوند. نکته دیگر رپرتاژ آگهی‌ای است که برای وزارت بهداشت در این سریال گفته می‌شود؛ گاهی در این قسمت‌های پخش شده دیالوگ‌های بازیگران آنقدر بی‌قواره به سایر دیالوگ‌ها می‌چسبد که مخاطب عام نیز براحتی متوجه سفارشی بودن آنها می‌شود. به طور مثال تعریف و تمجید بازیگران از «طرح تحول سلامت» به وضوح در این سریال قابل مشاهده است.
 


Page Generated in 0/0051 sec