printlogo


کد خبر: 172960تاریخ: 1395/12/16 00:00
تمام دارایی قایقرانی بوشهر سوخت
آتش‌سوزی عمدی بوده است

جمعه‌شب در اتفاقی نادر محل هیات قایقرانی استان بوشهر در آتش سوخت تا ضمن وارد شدن خسارتی بالای ۲۰۰ میلیون تومان تمام دارایی این هیات از بین برود. جمعه‌شب به دلیل نامشخصی محل نگهداری قایق‌های هیات قایقرانی استان بوشهر در محل دهکده گردشگری این استان دچار حریق شد. چند هفته پیش بود که این هیات در این محل نخستین فستیوال بین‌المللی قایقرانی را با حضور قایقرانان کشور اسپانیا و بیش از ۸۰۰ ورزشکار از تمام کشور برگزار کرد.  زارعی، رئیس هیات قایقرانی استان بوشهر در گفت‌وگویی ضمن تایید این خبر گفت: جمعه‌شب به دلیل نامشخصی  محل قایق‌های ما در دهکده گردشگری استان بوشهر دچار حریق شد و تمام وسایل قایقرانی هیات در آن سوخت.  وی ادامه داد: ۵۲ قایق شامل قایق‌های هیات و قایق‌های سپاه امام صادق در این محل قرار داشت. این قایق‌ها تمام دارایی هیات قایقرانی استان بوشهر بود.  رئیس هیات قایقرانی استان بوشهر تصریح کرد: برآورد ما از خسارات واردشده بین  ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان است.
وی افزود: کارشناسان آتش‌نشانی و آگاهی در حال بررسی موضوع و محل حادثه هستند. به نظر می‌آید آتش‌سوزی عمدی باشد. متاسفانه بعد از برگزاری مسابقات بین‌المللی ظاهرا عده‌ای چشم دیدن موفقیت‌های قایقرانی استان را نداشتند. به نظر می‌آید این مساله به دست افراد غیربومی رخ داده باشد.
وی با ابراز تاسف از این مساله گفت: قایقرانی استان جان تازه‌ای به خود گرفته بود و در حال انجام کارهای بزرگی بودیم.
زارعی درباره پیگیری فدراسیون هم گفت: امینی، رئیس فدراسیون در تماسی با ابراز تاسف از این مساله گفت که مشکل ما را حل خواهد کرد و ما نگرانی از بابت فعالیت‌های آتی نداشته باشیم. همین طور نمایندگان مجلس استان نیز پیگیر موضوع هستند.
 


Page Generated in 0/0063 sec