printlogo


کد خبر: 172961تاریخ: 1395/12/16 00:00
اخبار

پرسپولیس به نفت هم رحم نکرد
فرار بزرگ
پرسپولیس با برتری برابر نفت تهران فاصله‌اش را با تیم دوم جدول رده‌بندی بیشتر کرد تا حرکتش به سمت قهرمانی در لیگ شانزدهم را سرعت بیشتری ببخشد. آخرین دیدار از هفته بیست و سوم، روز گذشته بین تیم‌های پرسپولیس و نفت تهران در ورزشگاه تختی برگزار شد که  این دیدار با برتری ۲ بر صفر پرسپولیس به پایان رسید. سروش رفیعی(۵۷) و مهدی طارمی (۸۷) برای سرخپوشان گل زدند. پرسپولیس با این پیروزی ۵۳ امتیازی شد و با فاصله ۸ امتیازی نسبت به تراکتورسازی در صدر جدول باقی ماند و شانس خود را برای رسیدن به قهرمانی در لیگ شانزدهم افزایش داد. در دیگر بازی روز گذشته تیم سپاهان موفق شد با نتیجه 2 بر یک از سد ذوب‌آهن بگذرد.

ممنوعیت استفاده از بازیکن خارجی در فوتسال
با تصمیم هیات‌رئیسه سازمان لیگ فوتسال، استفاده از بازیکن خارجی در لیگ‌های دسته پایین ممنوع شد. جلسه هیات‌رئیسه سازمان لیگ فوتسال در حالی برگزار شد که یکی از موارد مطرح شده در این جلسه، استفاده یا عدم استفاده از بازیکنان خارجی در لیگ‌های دسته‌های پایین‌تر بود. در نهایت اعضای هیات‌رئیسه طرح ممنوعیت استفاده از بازیکنان غیرایرانی در لیگ دسته دوم را تصویب کردند. کاظم سلیمانی، دبیر سازمان لیگ فوتسال با اعلام این خبر، گفت: اتباع کشورهای خارجی حق حضور در تیم‌های دسته‌های پایین‌تر را ندارند. وی در پاسخ به این سوال که آیا این طرح شامل لیگ دسته اول هم می‌شود؟ گفت: دستورالعمل داریم که استفاده از بازیکنان خارجی در لیگ دسته‌های اول و دوم ممنوع است ولی حالا اگر تیمی در لیگ دسته اول بتواند کارت بازی بازیکن خارجی را بگیرد، برای یکی، دو مورد در این لیگ مشکلی وجود ندارد! مشخص نیست اگر استفاده از بازیکنان خارجی در لیگ دسته اول ممنوع است، چطور تیم‌ها می‌توانند با گرفتن ITC، یک یا 2 بازیکن خارجی بگیرند!

ماجرای تمرین نکردن استقلالی‌ها و روایت‌های مختلف
بازیکنان استقلال تمرین نکردند که در این بین ماجرای اعتصاب آنها نیز رد شد. تمرین تیم فوتبال استقلال یک روز پس از دیدار با سیاه‌جامگان مشهد قرار بود ظهر روز یکشنبه در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار شود که این اتفاق رخ نداد. طبق برنامه از قبل اعلام شده، قرار بود تمرین ریکاوری بازیکنان اصلی و تاکتیکی بازیکنان ذخیره ساعت 12:30 آغاز شود که بازیکنان پس از ورود به زمین، به رختکن برگشتند و حدود ساعت 13:50 از رختکن خارج شدند و سوار خودرو‌های شخصی‌شان محل تمرین را ترک کردند. وقتی خبرنگاران حاضر در تمرین از بازیکنان علت تمرین نکردن را جویا شدند، هرکدام پاسخی متفاوت دادند. رفتن به استخر، رفتن به خانه، تمرین نکردن، ریکاوری در استخر و... پاسخ‌های متفاوتی بود که بازیکنان استقلال به خبرنگاران دادند و البته موضوع اعتصاب تمرین از سوی مسؤولان این باشگاه رد شد.

بازگشت بارسلونا به صدر بعد از پیروزی پرگل خانگی
آبی‌و‌اناری‌ها با درخشش لیونل مسی توانستند با ۵ گل سلتاویگو را شکست دهند. به گزارش ایسنا، در هفته جاری رقابت‌های لیگ اسپانیا بارسلونا در خانه به دیدار سلتاویگو، تیم سابق لوییس انریکه رفت و در پایان با ۵ گل به برتری رسید. لیونل مسی در این بازی درخشید و 2 بار برای تیمش گلزنی کرد. سایر گل‌های
آبی واناری‌ها را در این بازی ساموئل اومتیتی، نیمار و ایوان راکیتیچ به ثمر رساندند تا بارسا با یک بازی بیشتر نسبت به رئال‌مادرید به صدر جدول برسد. در واپسین دقایق بازی باز هم بازیکنان بارسلونا می‌توانستند با استفاده از موقعیت‌ها گلزنی کنند اما تغییری در نتیجه حاصل نشد تا با بردی 5 گله بارسلونا ضمن بازگشت به صدر جدول لالیگا، با روحیه‌ای خوب به استقبال بازی برگشت چهارشنبه‌شب برابر پاری‌سن‌ژرمنی برود که در بازی رفت با نتیجه پرگل 4 بر صفر پیروز شد. پیش از این بازی، ویارئال با ۲ گل اسپانیول را شکست داد و رئال مادرید نیز با نتیجه 4 بر یک در غیاب کریستیانو رونالدوی مصدوم و گرت بیل محروم، ایبار را از پیش روی برداشت.


Page Generated in 0/0054 sec