printlogo


کد خبر: 172975تاریخ: 1395/12/16 00:00
کوتاه و گویا

  افشین خدامی، معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 6 از جمع‌آوری روزانه 213 تن پسماند در قلب تهران خبر داد و گفت: متوسط پسماند خشک جمع‌آوری‌ شده در روز 71/47 تن و متوسط پسماند ‌تر  جمع‌آوری‌شده در روز 67/165 تن است و در سال 95 بیش از 1745 مخزن مخصوص پسماند خشک و 2743 کارتن‌پلاست در سطح منطقه توزیع شده است.
  شهرداری منطقه 22 قصد دارد در آستانه سال جدید جشنواره‌ای با عنوان «یه لقمه نان مهربانی» را در راستای کمک به نیازمندان و مستمندان در غرفه‌های بازیافت این منطقه برگزار کند و شهروندان و خیران می‌توانند در ازای تحویل پسماند خشک به این غرفه‌ها ضمن دریافت بن به ارزش 10 هزار ریال و تحویل آن به نانوایی‌های منتخب یا افراد نیازمند، در تامین نان شهروندان بی‌بضاعت کمک کنند.
  سازمان هلال‌احمر در پاسخ به شبهه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مبنی برحذف سهم
 42 درصدی جمعیت هلال‌احمر از حق‌الثبت اسناد رسمی با اعلام اطلاعیه‌ای تشریح کرد: آنچه باید معیار عمل همگان قرار گیرد، «قانون» است و به نظر می‌رسد این اختلاف نظر و برداشت‌ اشتباه در حال رفع شدن بوده و بودجه سازمان هلال‌احمر برای دولت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
  مهدی پیرهادی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری  منطقه 3 از برگزاری کارگاه آموزشی سلامت مردان در این منطقه خبر داد و افزود: مردان نسبت به زنان در معرض فاکتور‌های خطر محیطی و شغلی بیشتری هستند و از سوی دیگر مردان کمتر به پزشک مراجعه می‌کنند و حضور در  مراکز درمانی را به دلایل مختلف تا بروز مراحل پیشرفته و خطرناک بیماری به تأخیر می‌اندازند.
  میکاییل علیپور، قائم‌مقام منطقه 10 از اجرای طرح «یک گام به جلو» با هدف بهبود مستمر و تدریجی در راستای بهینه‌سازی فعالیت‌های شهرداری این منطقه خبر داد و اضافه کرد: موفقیت این طرح در  گرو مشارکت، همراهی و همدلی تمام اجزای حوزه‌ها مدیریت زمان، کاهش هزینه‌ها، حذف بروکراسی اداری و موازی‌کاری است.
  سعادتی، قائم‌مقام شهردار منطقه 12 تهران یکی از دلایل ریزش ساختمان‌ها یا فرونشست زمین را عدم آگاهی و اعتقاد شهروندان به رعایت ایمنی در ساخت‌وساز املاک خود دانست و گفت: هر چقدر بتوان به سمت مکانیزه و سیستماتیک شدن دفن فاضلاب حرکت کرد، ایمنی شهری افزایش خواهد یافت و از شهروندان این درخواست را داریم تا با وسواس بیشتری اقدام به تعمیر و نوسازی املاک خود کنند و تمام مسائل را با موضوعات اقتصادی گره نزنند.
 


Page Generated in 0/0074 sec