printlogo


کد خبر: 173074تاریخ: 1395/12/18 00:00
سرخط خبر

 فروش رنوی فرانسه به ایران در نخستین‌ماه 2017 میلادی با رشد ۳۴۸ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال به ۱۳۴۴۹ دستگاه رسید.
 سیدحسن میرشفیع، معاون ساخت و توسعه آزادراه‌ها از امضای ۳۰ هزار میلیارد تومان تفاهمنامه ساخت آزادراه در کشور خبر داد و گفت: با تبدیل این تفاهمنامه‌ها به قرارداد حدود ۳۰۰۰ کیلومتر آزادراه جدید در کشور ساخته می‌شود.
 محمد شکرچی‌زاده، رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با اشاره به تلاش برای افزایش ۲۰ درصدی اجرای مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان گفت: هم‌اکنون این مقررات به درستی در ساخت‌وساز رعایت نمی‌شود.
 احمد حاجی‌محمدی، مدیر اداره بین‌الملل بانک سرمایه از ایجاد بانک ایرانی- اروپایی با عضویت ۳ ایرانی و ۴ اروپایی در ترکیب هیات‌مدیره خبر داد و گفت: سهم ایران ۴۷ درصد و طرف خارجی ۵۳ درصد است.
 اسپونتیک نوشت: کمیسیون کشاورزی و توسعه مناطق روستایی اروپا اعلام کرد، به دنبال منع ورود محصولات کشاورزی اروپایی به خاک روسیه تاکنون بیش از ۴۵۰ میلیون یورو هزینه به اروپا تحمیل شده است.
 رئیس سازمان جنگل‌ها و مراتع گفت: در 15 سال گذشته یک میلیون هکتار از تالاب‌های کشور خشک شده و تبدیل به کانون‌ گرد و غبار شده‌ است که در این راستا برخی سدها را تعطیل کرده‌ایم.
 رئیس سازمان امور مالیاتی با اعلام شناسایی یک باند شبکه‌ای تخلفات مالیاتی در کرج و شرق استان تهران گفت: ۲ هزار شرکت صوری شناسایی و در فهرست سیاه سازمان مالیاتی کشور قرار گرفت.
 محمدرضا حسین‌زاده، رئیس شورای هماهنگی مدیران عامل بانک‌های دولتی گفت: مصوبه بخشودگی سود و جرائم تسهیلات کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان آغاز و عملیاتی ‌شد. بنابراین بدهکاران بانکی در صورتی‌‌که برای تسویه نقدی تسهیلات خود در زمان مقرر اقدام کنند، سود و جرائم تسهیلات آنها بخشیده می‌شود و فقط باید اصل بدهی خود را پرداخت کنند.
 هیأت وزیران به پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه بابت تسویه بخشی از مطالبات سازمان تامین اجتماعی با بانک رفاه، اجازه انتشار 1000 میلیارد تومان اوراق مالی اسلامی در بازار پول یا سرمایه را صادر کرد.
 رئیس سازمان دیده‌بان شفافیت و عدالت با اشاره به اینکه امروز ما به محرمانه بودن قراردادهای جدید خودرویی اعتراض داریم، گفت: وزارت صنعت به این اعتراضات توجه نمی‌کند و با اعمال فشار بر برخی مدیران صنعت خودرو می‌خواهد قراردادها را قبل از عید امضا کند.
 حسن عابدی‌جعفری، عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه در 2 برنامه 5 ساله گذشته فرصت‌های مبارزه با فساد اداری- اقتصادی از دست رفت، گفت: در 2 برنامه 5 ساله آینده باید سالانه 5 تا 7 نمره در سلامت اداری - اقتصادی ارتقا یابیم.
 


Page Generated in 0/0050 sec