printlogo


کد خبر: 173081تاریخ: 1395/12/18 00:00
کوتاه و گویا

  فرزاد هوشیار پارسیان، رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران  درباره نحوه خدمات‌رسانی ستاد گردشگری در ایام نوروز گفت: شهرداری تهران در جهت رفاه حال مسافران و شهروندان در ایام نوروز، ۳ غرفه با  عناوین اطلاع‌رسانی، اسکان و  استقبال و بدرقه در سطح  پایتخت پیش‌بینی کرده  است که با وظایفی مجزا به منظور  اطلاع‌رسانی و خدمات در حوزه فرهنگی- اجتماعی، سلامت و آموزش فعالیت می‌کنند.
  مهدی‌ احمدمهرابی، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه 13 از اجرای طرح جمع‌آوری پسماند‌های حجیم در راستای استقبال از نوروز 96 این منطقه خبر داد و گفت: این طرح  از اول اسفندماه شروع شده و تا 30 فروردین ماه 96 ادامه دارد.
  با هدف اصلاح الگوی مصرف در خانواده‌ها و تشویق شهروندان به طرح تفکیک پسماند از مبدا طرح تهیه سفره‌های هفت‌سین از زباله‌های بازیافتی در خانه بازیافت شهرداری منطقه یک اجرا شد.
  عباس بابازاده، شهردار منطقه 10 از اجرای طرح استقبال از بهار با محوریت رفع گره‌های ترافیکی منطقه در شب‌های منتهی به عید خبر داد.
  حجت‌الاسلام حسن ناصری‌‌پور، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی- هنری شهرداری با بیان اینکه برنامه‌های «فرهنگسرای نوروز» در
2 بازه زمانی ۱۵ تا ۲۸ اسفند ۹۵ و ۳ تا ۱۳ فروردین ۹۶ اجرا می‌شود، گفت: کتابخانه‌های سازمان فرهنگی- هنری در تمام مناطق بیست‌ودوگانه پایتخت تا
۲۹ اسفندماه دایر خواهد بود.
  عامر کعبی‌فرد، معاون امور ایستگاه‌های شرکت بهره‌برداری متروی تهران با بیان اینکه افزایش ظرفیت جابه‌جایی مسافر در اسفندماه سال 95 در همه خطوط و تسهیلات ویژه در پنجشنبه آخر سال در خط یک بویژه ایستگاه شاهد و حرم مطهر در اولویت برنامه‌های این معاونت قرار دارد، گفت: در تلاشیم با آراستگی همه خطوط تا پایان سال جلوه بصری زیبایی به ایستگاه‌های مترو بدهیم، بر همین اساس نظافت و شست‌وشوی نمای ایستگاه و ساختمان، فضاهای مسقف و نظافت کف و دیوار سالن‌ها، حریم ریلی و سرویس‌های بهداشتی و صندلی‌ها در دستور کار قرار گرفته است.
  ولی داداشی، نماینده آستارا و عضو فراکسیون مدیریت شهری با بیان اینکه توسعه فضاهای فرهنگی با استاندارد بالا در شهر تهران منجر به زنده نگه‌داشتن آیین‌های فرهنگی، بویژه عید نوروز در پایتخت می‌شود، گفت: شهر تهران به‌عنوان پایتخت، سهم عمده‌ای در تولید و عرضه بخش‌های فرهنگی قابل استفاده مردم کشور ایفا می‌کند به همین دلیل توجه به کیفیت  ساخت و ساز فضاهای فرهنگی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
  دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از 15 تا 19 اسفند در مرکز آفرینش‌های فرهنگی- هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال برگزاری است.
 


Page Generated in 0/0051 sec