printlogo


کد خبر: 173092تاریخ: 1395/12/18 00:00
رویدادها

برگزاری شب شعر فاطمه(س)  «بانوی مهر، ام‌ابیها»
شب شعر فاطمه(س)، «بانوی مهر، ام‌ابیها» با حضور آیت‌الله محسن اراکی، دبیرکل مجمع جهانی تقریب عصر پنجشنبه در تهران برگزار می‌شود. به گزارش فارس،‌ شب شعر «فاطمه(س)، بانوی مهر- ام‌ابیها» با هدف وحدت عملی در سایه‌سار وجود حضرت زهرا(س) و با حضور اساتید و شاعران ارزشمند مسلمان و دیگر ادیان توحیدی در سالن همایش سعدی برج میلاد برگزار می‌شود. این برنامه با همکاری مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، اتحادیه جهانی زنان مسلمان، سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران و اداره کل امور بانوان شهرداری تهران ساعت 16 تا 19 پنجشنبه 19 اسفندماه برگزار می‌شود.

فیلم جدید اسپیلبرگ با موضوع «اسناد پنتاگون»
«مریل استریپ» و «تام هنکس» در فیلم جدید «استیون اسپیلبرگ» با موضوع اسناد پنتاگون همبازی می‌شوند. به گزارش فارس، مراحل پیش‌تولید فیلم جدید «استیون اسپیلبرگ» که درامی درباره یکسری از اسناد پنتاگون است، آغاز شده است. «تام هنکس» که در فیلم قبلی «اسپیلبرگ» تحت عنوان «پل جاسوسی» نقش‌آفرینی می‌کرد در این فیلم نیز نقش اول را برعهده دارد. این پنجمین همکاری «هنکس» و «اسپیلبرگ» است. وی در این فیلم در نقش «بن برادلی»، ویراستار روزنامه واشنگتن‌پست بازی می‌کند. «مریل استریپ»، بازیگر پیشکسوت هالیوود نیز در این فیلم در نقش «کای گراهام»، ناشر واشنگتن‌پست بازی خواهد کرد. این پروژه سینمایی که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است درباره یکی از بزرگ‌ترین افشاگری‌های تاریخی آمریکاست که ویراستار و ناشر واشنگتن‌پست در سال ۱۹۷۱ از طریق مراجع قانونی تمام تلاش خود را برای به دست آوردن امتیاز انتشار یکسری از اسناد جنجالی پنتاگون به کار گرفتند. این اسناد حاوی یکسری اطلاعات فوق‌سری درباره وزارت دفاع آمریکا درباره جنگ ویتنام است.

15 فیلم از بزرگان سینما در جشنواره جهانی فجر
بخش نمایش‌های ویژه جشنواره جهانی فیلم فجر، امسال به نمایش آثار بزرگان سینمای جهان اختصاص دارد. به گزارش ستاد خبری سی‌‌و‌پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، آخرین آثار بزرگان سینمای ایران و جهان در جشنواره جهانی فیلم فجر در بخش نمایش‌های ویژه جشنواره، ۱۲ فیلم خارجی در کنار ۳ فیلم ایرانی به نمایش درخواهد آمد. در این بخش آخرین آثار بزرگانی چون ترنس مالیک، آندره وایدا، کن لوچ، ورنرهرتزوگ، ریتی پان، کریستین مونجیو، برادران داردن، دانیس تانوویچ، فرانسوا اوزون، سیون سونو، آنیژکا هولاند و آکی کوریسماکی در جشنواره به نمایش درخواهد آمد و 3 فیلم نیز از 3 فیلمساز بزرگ ایرانی در کنار این ۱۲ فیلم خارجی قرار خواهد گرفت. آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره film@fajriff.com است. سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، اول تا هشتم اردیبهشت ۱۳۹۶(۲۸ تا ۲۱ آوریل ۲۰۱۷) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.

2 بازیگر جدید به «دارکوب» پیوستند
طوفان مهردادیان و نگار عابدی به فیلم سینمایی «دارکوب» به کارگردانی بهروز شعیبی پیوستند. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، طوفان مهردادیان و نگار عابدی به فیلم سینمایی «دارکوب» به کارگردانی بهروز شعیبی پیوستند. طوفان مهردادیان و نگار عابدی به عنوان 2 بازیگر جدید این فیلم سینمایی جلوی دوربین رفتند و ترکیب بازیگران را تکمیل کردند. «دارکوب» سومین فیلم سینمایی بهروز شعیبی است که مانند 2 فیلم قبلی او، سیدمحمود رضوی تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد. مهناز افشار، امین حیایی، سارا بهرامی، جمشید هاشم‌پور، هادی حجازی‌فر، طوفان مهردادیان، نگار عابدی، ثریا حلی، آتیه جاوید و علیرضا کی‌منش بازیگران «دارکوب» هستند که در لوکیشن‌های متعدد فیلم، جلوی دوربین علیرضا برازنده رفته‌اند. فیلمنامه «دارکوب» توسط حسین تراب‌نژاد و آزیتا ایرایی براساس طرحی از بهروز شعیبی به نگارش درآمده است. این فیلم داستانِ اجتماعیِ روابط انسانی افراد جامعه را در رودررویی با معضلات اجتماعی و اعتیاد، با نگاهی متفاوت روایت می‌کند.


Page Generated in 0/0053 sec