printlogo


کد خبر: 173098تاریخ: 1395/12/18 00:00
اخبار

بازیکن دردسرساز پرسپولیس  در تیم چهارم لیگ اوکراین
ولادیمیر پریموف با تیم آلکساندریای اوکراین به توافق رسید تا به عضویت این تیم در‌آید. ‌به نقل از اسپورت اوکراین، ولادیمیر پریموف که در تیم پرسپولیس دوران ناموفقی داشت بعد از جدایی از این تیم به کشورش بازگشته و با تیم آلکساندریا که در رده چهارم لیگ این کشور قرار گرفته است به توافق نهایی دست یافته تا از این به بعد در لیگ کشورش بازی کند. آلکساندریا در هفته‌ بیستم لیگ اوکراین با ۳۲ امتیاز در رده چهارم قرار گرفته است. این مهاجم اوکراینی که پیش‌تر در تیم‌ متالیست اوکراین نیز سابقه بازی داشت، به عنوان بازیکن آزاد راهی پرسپولیس شد.

جوسازی سرمربی تیم ملی فوتبال قطر علیه کی‌روش
سرمربی تیم‌ملی فوتبال قطر در نشست خبری خود به کارلوس کی‌روش حمله کرد و علیه او سخنانی به زبان آورد. ‌به نقل از الشرق، تیم‌ ‌ملی فوتبال قطر به منظور آمادگی برای حضور در انتخابی جام‌جهانی برابر ایران باید به مصاف آذربایجان برود. خورخه فوساتی در تازه‌ترین اظهارنظرش درباره کارلوس کی‌روش، گفت‌: اعتراضی به AFC نداشتم که آنها بازیکنان قطر را محروم کردند. کارلوس کی‌روش در نشست خبری خود قبل از بازی رفت صحبت‌های منفی مطرح و جوسازی کرد و باعث شد جو بدی ایجاد شود که روی بازیکنان ما تاثیر گذاشت. من در آن زمان در تیم‌ ‌ملی فوتبال قطر نبودم، ولی فکر می‌کنم ایرانی‌ها مشکلاتی در آن بازی برای ما ایجاد کردند. سرمربی قطر در ادامه عنوان کرد: آمده‌ام تا بتوانیم ایران را در بازی برگشت شکست دهیم. او همچنین در بخشی از سخنانش عنوان کرد احمد یاسر، بازیکن لخویا ممکن است برای بازی با ایران، تیم قطر را همراهی نکند.

داورزنی: آیین‌نامه پاداش‌ها را بازنگری می‌کنیم
محمدرضا داورزنی درباره اعتراض برخی از ورزشکاران در گرفتن پاداش‌ها در مراسم تجلیل، گفت‌: این موضوع که کسی قرار بوده است که 40 سکه بگیرد و 4 سکه گرفته است صحت ندارد. آیین‌نامه‌ تدوین‌شده داریم که براساس آن هر ورزشکار جوان، نوجوان و امید در هر مسابقه‌ آسیایی و جهانی باید پاداش بگیرد و برخی اصلا پاداشی نخواهند گرفت. این مسابقات در آیین‌نامه‌ ارزش‌گذاری شده‌اند و براساس این آیین‌نامه‌ پاداش خواهند گرفت. البته نقاط ضعف هم وجود دارد اما اجرای پاداش‌ها در این دوره همانند همان آیین‌نامه‌ اجرایی شده است. ما در این باره تجدید نظر خواهیم داشت. او درباره خانواده مرحوم گلبارنژاد که اعتراضاتی داشتند نیز گفت: طبیعتا خسروی‌وفا به عنوان رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان، اظهار نظر خوبی کرده بود که نمی‌توان با سکه و پول این اتفاق را جبران کرد. هر اتفاقی که بیفتد این حادثه جبران‌پذیر نیست. وقتی که در برخی موارد سلیقه‌ای رفتار می‌شود این مشکلات پیش می‌آید. این موضوع در آیین‌نامه قبلی دیده نشده بود که برای چنین اتفاقی چه پاداشی تعلق خواهد گرفت. این گله‌مندی از نهاد ریاست جمهوری وجود دارد و میزان این پاداش در وزارت ورزش تعیین شده بود. همان‌طور که گفتم این اتفاق را با هیچ پاداشی نمی‌توان جبران کرد اما درباره این انتظار خانواده گلبارنژاد که باید معادل مدال طلا، پاداش پرداخت شود، ما سعی می‌کنیم بازنگری کنیم تا ببینیم چطور می‌توان جبران کرد. ما نمی‌توانیم او را برگردانیم اما سعی می‌کنیم نگرانی‌های خانواده او را جبران کنیم.

ژاوی: بارسلونا از سد پاریس عبور می‌کند
ابرستاره فوتبال کاتالونیا در آستانه بازی بزرگ بارسلونا برابر پاری‌سن‌ژرمن گفت: بارسلونا با بازی خوب خود از سد پاریس عبور می‌کند. ژاوی ارناندس، بازیکن پیشین تیم فوتبال بارسلونا گفت: شکست 4 بر صفر بسیار تلخ بوده و مشخص است که بارسا کار بسیار سختی در پیش دارد اما در فوتبال چیزی غیرممکن نیست و اگر آنها در یک بازی 4 گل زده‌اند، چرا بارسلونا همین کار را در بازی برگشت انجام ندهد؟ وی ادامه داد: بارسلونا با بازی خوبش از سد پاریس عبور می‌کند. مهم این است که از لحاظ روحی و روانی به وضعیتی نرسیم که کنترل میدان از دست برود. نباید از همان ابتدای بازی نگران تمام شدن زمان باشیم. بارسلونا باید بازی خوب و همیشگی خود را در زمین پیاده کند.
 


Page Generated in 0/0062 sec