printlogo


کد خبر: 173218تاریخ: 1395/12/21 00:00
سرخط خبر

 بر اساس اعلام سازمان مالیاتی دستورالعمل نحوه استرداد مالیات و عوارض ارزش افزوده صادرکنندگان کالا اصلاح شد.
 وزیر انرژی روسیه اعلام کرد حجم اولیه خرید نفت روسیه از ایران بر اساس طرح نفت در برابر کالا ۵ میلیون تن در سال است.
 بر اساس آخرین مصوبات شورایعالی اصل ۴۴ قانون اساسی، در واگذاری بنگاه‌ها شروط افزایش سطح اشتغال و سرمایه‌گذاری جدید جایگزین بخشی از ثمن معامله می‌شود.
 وزارت نفت دلیل افزایش واردات بنزین را ذخیره نوروزی اعلام کرد و متوسط واردات ۳۴ میلیون لیتری در نیمه نخست اسفندماه را در قالب مصوبات مجلس دانست.
 مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: طرح ساماندهی سفرهای دریایی نوروز سال 96 از 25 اسفند‌ماه 95 آغاز می‌شود و تا 15 فروردین‌ماه 1396 ادامه ‌دارد.
 مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از تصویب 10هزار میلیارد ریال بودجه از محل هدفمندسازی برای اشتغالزایی و تولید کشور خبر داد.
 وزیر نفت با اشاره به برنامه افزایش ظرفیت تولید گاز از پارس‌جنوبی به ۶۰۰ میلیون متر مکعب در روز گفت: بزودی برداشت گاز ایران و قطر در این میدان مشترک برابر می‌شود.
 رئیس‌جمهور در بخشنامه‌ای به 426 شرکت دولتی فرصت یک ماهه داد تا تمام حساب‌های بانکی خود را نزد بانک مرکزی متمرکز کنند و حساب‌های دیگر مسدود شود.
 دبیرکل کانون بانک‌های خصوصی و موسسات اعتباری با اشاره به اینکه ۲۸ اسفند آخرین روزکاری سیستم بانکی کشور است، گفت: همه دفاتر حسابداری بانک‌ها در این تاریخ بسته خواهد شد.
 صندوق بین‌المللی پول در گزارشی با پیش‌بینی نرخ رشد ۶/۶ درصدی برای ایران در سال جاری برآورد کرد، نرخ رشد در سال ۹۶ به ۳/۳ درصد کاهش یابد و تورم هم در سال آینده سیر صعودی داشته باشد.
 


Page Generated in 0/0053 sec