printlogo


کد خبر: 173304تاریخ: 1395/12/23 00:00
اخبار

«ترن» به ایستگاه پایانی رسید
نمایش «ترن» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا آذرنگ به هفته پایانی رسید. به گزارش  تسنیم، نمایش ترن که از 18 بهمن‌ماه به صحنه رفته است، فقط تا آخر این هفته جمعه 27 اسفندماه روی صحنه خواهد بود. این نمایش تاکنون با استقبال بی‌نظیری از سوی تماشاگران روبه‌رو شده و همچنین مورد توجه هنرمندان و خانواده شهدای گرانقدر نیز قرار گرفته است. این نمایش پس از تاریخ یادشده به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد. «ترن» هر شب جز شنبه‌ها ساعت 19:30 در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود و بلیت‌فروشی آن در سایت تیکیت انجام می‌شود.  بازیگران این نمایش امیر جعفری، مهراوه شریفی‌نیا، نسیم ادبی، بهرنگ علوی، سیدعلی صالحی، حسین سلیمانی، مجید رحمتی، وحید آقاپور، علی عامل هاشمی، سیاوش جامع، آذین نظری، باران شادی‌پور، ستایش محمودی،  بهروز سرو علیشاهی، عباس امیری، سجاد محمدی، فرزین طاهری، فرزاد صبوری، محمد فرجی، پیام میرمصطفی، عماد قلی‌پور، فریده سپاه‌منصور، خسرو احمدی، فرید سجادی‌حسینی و نادر برهانی‌مرند هستند.

«بفرمایید فروردین » آخرین شب شعر 95
جلسه پایانی حلقه شعر آفتابگردان‌ها در سال  ۹۵ با عنوان «بفرمایید فروردین» برگزار می‌شود. به گزارش مهر، آخرین جلسه حلقه شعر آفتابگردان‌ها در سال  ۹۵ با عنوان «بفرمایید فروردین» روز دوشنبه ۲۳ اسفند ماه ساعت ۱۷  با حضور شاعران مطرح و جوان کشور در محل موسسه فرهنگی- هنری شهرستان ادب برگزار می‌شود. «بفرمایید فروردین» عنوان ویژه برنامه حلقه آفتابگردان‎ها برای استقبال از عید نوروز است که طی سال‎های اخیر در روزهای پایانی اسفندماه برگزار می‎شود. عنوان این برنامه از مطلع یکی از غزل‎های زنده‎یاد قیصر امین‎پور گرفته شده است: «بفرمایید فروردین شود اسفندهای ما/ نه بر لب، بلکه در دل گل کند لبخند‎های ما». امسال نیز شب شعر بفرمایید فروردین علاوه بر شعرخوانی شاعران جوان آفتابگردان با حضور شاعران مطرحی چون حاج‌علی انسانی، ناصر فیض، مرتضی امیری‌اسفندقه، سعید بیابانکی، حمیدرضا شکارسری، سیداکبر میرجعفری، علی‌محمد مودب، علی داوودی، محمود اکرامی‌فر، حاج سعید حدادیان،  بیژن ارژن، مصطفی محدثی‌خراسانی، محمدمهدی سیار، محمود  حبیبی‌کسبی، فاطمه نانیزاد و فاطمه یوسفی برگزار خواهد شد. گفتنی است این برنامه عصر روز دوشنبه 23 اسفند ماه در محل موسسه شهرستان ادب به نشانی: خیابان شریعتی، بالاتر از خیابان طالقانی، روبه‌روی سینما صحرا، پلاک ۱۶۸ برگزار می‌شود.

صدور پروانه ساخت برای 5 فیلم  
شورای صدور پروانه ساخت با ۵ فیلمنامه موافقت کرد. به گزارش فارس، شورای صدور پروانه ساخت با 5 فیلمنامه در جلسه 14 اسفند موافقت کرد. فیلمنامه‌های «شین» به تهیه‌کنندگی تقی علیقلی‌زاده، کارگردانی و نویسندگی میثم کزازی در ژانر اجتماعی، «زمان» به تهیه‌کنندگی فاطمه ابوالقاسمی، کارگردانی علاءالدین پژهان و نویسندگی مشترک حمیدرضا آذرنگ و ساناز بیان در ژانر اجتماعی، «اتاق تاریک» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی روح‌الله حجازی در ژانر اجتماعی، «موریانه» به تهیه‌کنندگی سیدغلامرضا موسوی، کارگردانی  و نویسندگی مسعود حاتمی در ژانر اجتماعی و «جن زیبا» به تهیه‌کنندگی مهرداد فرید، کارگردانی و نویسندگی بایرام فضلی در ژانر اجتماعی موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

اکران بین‌المللی «رهایی در بهشت»
کارگردان انیمیشن «رهایی از بهشت» که در جشنواره فجر با بی‌مهری روبه‌رو شد از برنامه‌ریزی‌ها برای اکران جهانی سخن گفت. به گزارش مهر، علی نوری‌اسکویی، کارگردان انیمیشن سینمایی «رهایی از بهشت» درباره زمان اکران این اثر گفت: به احتمال زیاد این فیلم توسط حوزه هنری در پاییز سال آینده اکران شود، در واقع ما برنامه‌ریزی‌های اولیه را به این صورت انجام داده‌ایم اما هنوز این مساله قطعی نشده است. این کارگردان با اشاره به اکران «رهایی از بهشت» در کشورهای دیگر گفت: کمپانی استانینگ پخش‌کننده «رهایی از بهشت» است و خوشبختانه وضعیت این فیلم در اکران بین‌المللی جلوتر از اکران آن در ایران است، بر همین اساس ما قرارداد اکران محدود «رهایی از بهشت» را با کشور چین بسته‌ایم. از کشورهای اروپایی هم  قرار است به صورت محدود در فرانسه به نمایش در بیاید، همچنین با ژاپن هم صحبت‌هایی شده است.


Page Generated in 0/0116 sec