printlogo


کد خبر: 173321تاریخ: 1395/12/23 00:00
نبض جامعه

معاون آموزش‌وپرورش تهران اعلام کرد
«۲۸ اسفند ماه» آخرین روز فعالیت مدارس در سال ۹۵
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش شهر تهران گفت: آخرین روز فعالیت مدارس شهر تهران در سال ۹۵، «۲۸ اسفند ماه» است. عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش شهر تهران به فارس درباره  آخرین روز رسمی فعالیت مدارس شهر تهران اظهار داشت: شنبه مورخ 28 اسفندماه آخرین روز فعالیت رسمی مدارس شهر تهران است.  وی درباره برنامه آموزش و پرورش با توجه به چهارشنبه آخر سال گفت:‌ ما به دنبال فرهنگسازی هستیم و توصیه می‌کنیم به جای ترقه، آرامش به خانواده‌ها تزریق شود، چرا که رمز موفقیت در آرامش است.  کریمی ادامه داد: از همه چیز مهم‌تر، آرامش‌دهی و آموزش خانواده‌هاست و ما این هدف را در مناطق شهر تهران دنبال می‌کنیم؛ همچنین باید هیجانات نوجوانان را کنترل کرد، چرا که هر چقدر هیجان کنترل شود، آینده خوبی را در پیش خواهند داشت.

رئیس مرکز پیشگیری از جرائم سایبری پلیس:
فروش مواد محترقه در فضای مجازی جرم است
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتای ناجا با اشاره به نزدیکی به چهارشنبه‌ آخر سال گفت: فروش و آموزش نحوه ساخت مواد محترقه در فضای مجازی جرم است. به گزارش میزان، سرهنگ علی نیک‌نفس با اشاره به اینکه برخی افراد آموزش نحوه ساخت این مواد را در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی آغاز کرده‌اند، بیان داشت: ساخت این مواد بسیار خطرناک است و می‌تواند صدمات بدنی، تلفات جانی و خسارت مادی به همراه داشته باشد. وی با اشاره به دسترسی کودکان و نوجوانان به اینترنت افزود: این امر باعث شده این عزیزان بدون توجه به تبعات و عواقب این امر در خانه بدون حضور والدین اقدام به ساخت مواد محترقه کنند که در پی کوچک‌ترین اهمال و سهل‌انگاری انفجاری را شاهد  خواهیم بود که صدمات بدنی جبران‌ناپذیر و خسارات مادی به همراه دارد. وی با توجه به خطرات آموزش نحوه ساخت مواد محترقه و منفجره، از خانواده‌ها و کاربران محترم درخواست کرد در صورت مشاهده سایت‌ها و کانال‌های شبکه‌های اجتماعی که ساخت مواد محترقه و منفجره را آموزش می‌دهند، موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی اعلام کنند تا پلیس با این افراد برخورد کند.

انتقاد وزیر بهداشت از خلف وعده تحویل  آمبولانس
وزیر بهداشت ضمن انتقاد از خلف وعده کسانی که قرار بود 1000 دستگاه آمبولانس تولید داخل را به اورژانس کشور تحویل دهند، گفت: امیدواریم این آمبولانس‌ها طی چند ماه آینده تحویل داده شوند. به گزارش ایسنا، سیدحسن هاشمی در مراسم افتتاح همزمان 5 پایگاه اورژانس هوایی در شهرهای یاسوج، طبس، علی‌گودرز، لار و جهرم گفت: امیدوارم سال 96 برای کشور سالی آرام باشد.  وزیر بهداشت ضمن انتقاد از خلف وعده کسانی که قرار بود 1000 آمبولانس تولید داخل زمینی را برای اورژانس فراهم کنند، گفت: در بحث تامین آمبولانس در آن بخشی که به ما اجازه دادند تا آمبولانس‌ها را از خارج از کشور خریداری کنیم شاهدیم که این کار به طور کامل انجام شده است اما در بخشی که به عنوان حمایت از تولید داخل صورت گرفت، اذیت‌مان کردند. قرار بود 1000 دستگاه آمبولانس تولید داخل به ما تحویل داده شود که به‌رغم پرداخت بخشی از پول آن، همچنان آنها را نگه‌ داشتند و خلف وعده کرده‌اند به طوری که هنوز یک دستگاه آمبولانس تولید داخل را هم به ما تحویل نداده‌اند که امیدواریم در چند ماه آینده این آمبولانس‌ها تحویل
داده شوند.
 


Page Generated in 0/0055 sec