printlogo


کد خبر: 173323تاریخ: 1395/12/23 00:00
کوتاه و گویا


  بابک نگهداری، رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران از اتمام پروژه‌ مطالعاتی «توسعه عرصه‌های عمومی انسانمدار در شهر تهران» و ارائه راهبردها و سیاست‌های اجرایی در این حوزه خبر داد.
  علیرضا جعفری، مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران در نخستین همایش ملی مشارکت در ساخت که با حضور سازندگان برتر در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی برگزار شد، گفت: شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران از سال 85 تاکنون در دوره فعالیت خود منشأ بسیاری از خدمات در ساخت‌وسازهای فرهنگی، مذهبی، هنری و ورزشی در شهر تهران بوده است.
  محمدمهدی گلمکانی، رئیس مرکز مدیریت محیط‌زیست در اختتامیه نخستین جشنواره فیلم و عکس تهران ضمن تشکر از تمام دست‌اندرکاران برگزاری این جشنواره و شرکت‌کنندگان، گفت: هدف این جشنواره مشارکت معنی‌دار آحاد جامعه در شهر دوستدار محیط‌زیست است.
  فروتن، معاون فرهنگی- اجتماعی منطقه 22 گفت: در آستانه فرا رسیدن سال جدید جشنواره عید مهربانی برگزار می‌شود که این جشنواره در 3 بخش حمایت از اقشار آسیب‌دیده و افراد بی‌خانمان، جمع‌آوری لباس و اسباب بازی مازاد شهروندان، جمع‌آوری مواد غذایی، لباس و اسباب‌بازی نو است.
 


Page Generated in 0/0051 sec