printlogo


کد خبر: 173365تاریخ: 1395/12/24 00:00
سرخط خبر

 از میان ۴۹ میلیون و ۲۲۶ هزار و ۱۹۳ نفر مشمول قطعی سهام عدالت تاکنون یک میلیون و ۹۳۵ هزار و ۷۳۹ نفر فوت کرده‌اند.
 وزیر صنعت با ارسال نامه‌ای به معاون اول رئیس‌جمهور خواستار افزایش تعرفه واردات کاغذ چاپ، تحریر و روزنامه شد تا حداقل با یک پله افزایش از 5 درصد فعلی به 10 درصد تغییر یابد.
 طرح پیشنهادی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران مبنی بر پذیرش اظهارنامه تسلیمی مالیاتی واحدهای تولیدی کوچک و متوسط از سوی سازمان امور مالیاتی، تصویب شد.
 دبیر شورایعالی شهرسازی در نامه‌ای به شهرداری‌ها، استانداران، دهیاری‌ها و رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان بر لزوم اجباری شدن بیمه کیفی ساختمان‌های بلندمرتبه تاکید کرد.
 رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: براساس قرارداد امضاشده میان سازمان آتش‌نشانی و یکی از شرکت‌های بیمه، دیه ۱۶ آتش‌نشان ساختمان پلاسکو پس از تعیین وراث قانونی پرداخت می‌شود.
 محمد طالبی، مدیرعامل صندوق ضمانت سپرده‌ها گفت: صندوق ضمانت سپرده‌ها براساس قانون برنامه پنجم توسعه تشکیل شده و برای ضمانت پول‌های مردم نزد بانک‌هاست که تاکنون ۳۸ بانک و موسسه مالی و اعتباری عضو صندوق شده‌اند.
 مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه کوییک نام کهن ایرانی است، از عرضه این خودرو با سطح قیمتی ۳۴ تا ۴۰ میلیون تومان خبر داد.
 گمرک ایران از ۲۴ ساعته شدن ترخیص کالا تا انتهای سال جاری خبر داد و تاکید کرد در صورت افزایش تعرفه و حقوق ورودی برخی کالاها از سوی دولت، کالاهایی که از قبل در انبار گمرک مانده است، مشمول افزایش تعرفه، محدودیت یا ممنوعیت‌های جدید نمی‌شود.
 سرویس‌های بهداشتی 1000 مدرسه در سراسر کشور تا پایان سال 97 تجهیز می‌شود تا از این طریق بیش از 250 هزار دانش‌آموز از سرویس‌های بهداشتی سالم و مناسب بهره‌مند ‌شوند. در طرح «حاضرم» که از ابتدای سال تحصیلی96-95 توسط دامستوس و با مشارکت وزارت آموزش‌وپرورش آغاز شده تاکنون سرویس‌های بهداشتی یکصد مدرسه تجهیز شده است و در ادامه نیز سرویس‌های بهداشتی بیش از 900 مدرسه دیگر در سراسر کشور تجهیز خواهد شد. در این طرح ضمن تجهیز سرویس‌های بهداشتی مدارس، مصرف یک سال سفیدکننده غلیظ دامستوس نیز در اختیار آنها قرار می‌گیرد.
 سیدحمید کلانتری، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: 5/1 میلیارد دلار از تسهیلات توسعه ملی برای توسعه تعاون بهره گرفته می‌شود و فقط کسانی می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند که در شرکت‌های تعاونی فعالیت دارند.
 


Page Generated in 0/0056 sec