printlogo


کد خبر: 173404تاریخ: 1395/12/25 00:00
سرخط خبر

 رئیس‌کل بیمه مرکزی با تأکید بر اینکه نرخ‌های جدید حق بیمه شخص ثالث براساس دیه 210 میلیونی سال 96 تا پایان سال ۹۵ به شرکت‌های بیمه ابلاغ خواهد شد، گفت: صندوق تأمین خسارت‌های بدنی مابه‌التفاوت حق بیمه را پوشش می‌دهد.
 سازمان امور اراضی کشور همزمان با فرارسیدن تعطیلات نوروزی نسبت به تبلیغات کاذب و فعالیت‌های سودجویانه در زمینه خرید زمین و ویلاسازی و ساخت‌وسازهای غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی هشدار داد.
 معاون وزیر صنعت با اشاره به اینکه پس از برجام 46/5 میلیارد دلار جذب سرمایه‌گذاری خارجی تصویب شده است، گفت: در 3 سال و نیم اخیر بخش صنعت و معدن با سرمایه‌گذاری خارجی بیش از ۸ میلیارد دلار روبه‌رو بود.
 رئیس موقت مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه‌ای به رئیس‌ مجلس اعلام کرد: استفاده دستگاه‌های اجرایی از تسهیلات مالی خارجی در طول برنامه ششم مجاز است.
 کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: این شرکت برنامه‌ای برای عرضه سهام در بورس لندن ندارد.
 معاون اجرایی رئیس‌جمهور از استقبال و افزایش ۱۸ درصدی مراجعه مردم به نمایشگاه‌های فروش بهاره خبر داد و گفت: امسال بیش از ۴۵۰ نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در ۲۰۷ شهرستان برگزار شد و استقبال مردم چشمگیر بوده است.
 گمرک ایران در بخشنامه‌ای تاکید کرد واردات سیگار، توتون قلیان وارداتی، توتون پیپ و سایر کالاهای ساخته شده دخانی که امسال مشمول ۴۰درصد افزایش تعرفه شده، منوط به اخذ سپرده یا ضمانتنامه است.
 به مناسبت بزرگداشت دوم فروردین روز جهانی آب، امکان بازدید از سدهای کرخه، مارون، شهید عباس‌پور، مسجدسلیمان، رئیسعلی دلواری، شهرچای و حسنلو، زاینده‌رود و دامغان در نوروز برای علاقه‌مندان و مسافران نوروزی فراهم شده است.
 


Page Generated in 0/0157 sec