printlogo


کد خبر: 173417تاریخ: 1395/12/25 00:00
اخبار

اسین به لیگ اندونزی پیوست
هافبک غنایی پیشین تیم فوتبال چلسی در یکی از لیگ‌های شرق آسیا به دوران بازیگری‌اش ادامه می‌دهد. باشگاه پرسیب باندونگ اندونزی در صفحه‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی از عقد قرارداد با مایکل اسین، هافبک غنایی پیشین تیم فوتبال چلسی خبر داد. اسین 34 ساله از زمان روژه میلا، اسطوره فوتبال کامرون و ماریو کمپس ستاره پیشین تیم‌ملی آرژانتین که در دهه 90 راهی اندونزی شدند، سرشناس‌ترین بازیکنی است که در لیگ این کشور بازی می‌کند. او که در دوران بازیگری‌اش در لیگ برتر انگلیس، دو قهرمانی در لیگ و 4 قهرمانی در جام حذفی به همراه چلسی کسب کرد، از زمان جدایی از تیم پاناتینایکوس یونان در پایان فصل گذشته، بدون تیم بوده است. اسین که 58 بازی ملی هم دارد و سال 2014 با تیم‌ملی غنا خداحافظی کرد، در تیم جدیدش پیراهن شماره 5 را به تن خواهد کرد، همان شماره‌ای که در چلسی داشت. پرسیب، تیم جاوه غربی، یکی از محبوب‌ترین تیم‌های فوتبال اندونزی است که فصل گذشته در لیگ این کشور سوم شد.

افشای فاکتورهای غیرواقعی ورزشگاه ماراکانای برزیل
رسانه‌های برزیلی از یافتن فاکتورهای غیرواقعی به ارزش ۶۶ میلیون دلار توسط بازرسان حسابرسی در جریان مدرن‌سازی ورزشگاه ماراکانا خبر دادند. به نقل از سایت شبکه تی‌وی‌ان لهستان، سازمان مالیاتی برزیل پس از بررسی پرونده مدرن‌سازی ورزشگاه افسانه‌ای ماراکانا جهت استفاده در جام‌جهانی 2014 خواهان بازگرداندن
5/63 میلیون دلار توسط کنسرسیومی شد که پیمانکاری این کار را پذیرفته بودند. مدرن‌سازی ورزشگاه ماراکانای برزیل قرار بود با هزینه 223 میلیون دلاری پایان یابد اما 3 شرکت فعال در این پروژه بزرگ فاکتورهایی به ارزش 380 میلیون دلار پس از تکمیل آن ارائه دادند. مراسم افتتاحیه و اختتامیه جام‌جهانی 2014 برزیل و المپیک 2016 ریو در ورزشگاه ماراکانا برگزار شد. این ورزشگاه در سال 1950 میلادی ساخته شد و مدرن‌سازی آن در سال‌های 2010 تا 2013 به طول انجامید.
 


Page Generated in 0/0047 sec