printlogo


کد خبر: 173448تاریخ: 1395/12/25 00:00
اخبار

توسعه قدرت دفاعی کشور دستور کار اصلی سپاه است
مسؤول روابط عمومی کل سپاه توسعه قدرت بازدارندگی و دفاعی کشور را دستور کار اصلی سپاه عنوان و تصریح کرد: تقویت بنیه دفاعی از اولویت‌های اصلی نظام و غیرقابل خدشه و مذاکره است و با برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده پیش می‌رود. سردار رمضان شریف توسعه قدرت بازدارندگی و دفاعی کشور را دستور کار اصلی سپاه عنوان و تصریح کرد: از آنجا که انقلاب اسلامی و ملت ایران دارای دشمنان جدی و قسم‌خورده‌ای هستند که لحظه‌ای دست از خباثت و دشمنی با ما برنمی‌دارند، مهم‌ترین همت سپاه این بوده که با تقویت و توسعه توانمندی دفاعی و نظامی بتواند هم برای دشمن بازدارنده باشد و اگر دشمن مرتکب اشتباه و غفلتی شد بتواند اقدامات آنان را در اولین فرصت زمانی به شکست کشانده و غافلگیر نشود. وی با بیان اینکه تقویت و توسعه توان دفاعی و بازدارندگی کشور از پایان دوران دفاع‌مقدس آغاز شده و کماکان ادامه دارد، گفت: همانطور که بارها همه مسؤولان کشور نیز اعلام کرده‌اند، تقویت بنیه دفاعی یکی از اولویت‌های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و هرگز قابل مذاکره نبوده و نیست و با برنامه دقیق، منظم و حساب‌شده به پیش می‌رود.

تخلف سازمان سنجش و دانشگاه شهید بهشتی در پرونده دکتر(!) فریدون
عضو کمیته پیگیری پرونده تحصیلی حسین فریدون از اتمام کار بررسی‌ها و تایید تخلفات سازمان سنجش و دانشگاه شهید بهشتی در این پرونده خبر داد. سیدمحمدجواد ابطحی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران گفت: طی بررسی به برخی نامه‌های ما پاسخ داده شد و مصاحبه‌هایی در این رابطه صورت گرفت
که در نهایت ادله حاکی از تخلف سازمان سنجش و دانشگاه شهید بهشتی است. ابطحی تأکید کرد: گزارش نهایی تدوین شده و تنها نیازمند امضای آقای قمی رئیس کمیته است تا آن را به کمیسیون آموزش و تحقیقات ارائه کنیم. عضو کمیته پیگیری پرونده تحصیلی حسین فریدون گفت: جلسه کمیسیون آموزش به دلیل برگزاری نشست نوبت عصر صحن علنی برگزار نشد لذا ارائه گزارش به بعد از ایام نوروز موکول شد.

آقایان خوب می‌دانند چه چیزی سایه جنگ را از کشور برداشته است
نماینده سابق مردم تهران در مجلس می‌گوید کسانی که موضوع برداشته شدن سایه جنگ با برجام را مطرح می‌کنند بهتر از هر کسی می‌دانند چه چیزهایی سایه جنگ را از سر کشور برداشته است. علیرضا زاکانی درگفت‌وگو با خبرگزاری بسیج با اشاره به اظهارات برخی مسؤولان مبنی بر اینکه برجام سایه جنگ را از روی کشور برداشته است، گفت: بنده نمی‌توانم نیت‌خوانی کنم و از اهداف پشت پرده آقایان چیزی بگویم اما کسانی که این موضوع را مطرح می‌کنند بهتر از هر کسی می‌دانند چه چیزهایی سایه جنگ را از سر کشور برداشته است. وی افزود: برخی مسؤولان در مقام ارائه کار چیزی ندارند و دست‌شان خالی است و نمی‌توانند گزارش قابل اعتنایی به مردم ارائه دهند لذا مجبور می‌شوند این حرف‌های نادرست را بزنند. به نظر بنده اینگونه اظهارات، فقط جنبه انتخاباتی دارد.

انگلیس هم در اجرای برجام بدعهدی می‌کند
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بدعهدی انگلیس در قرارداد فروش ۹۰۰تن کیک زرد بر‌خلاف موافقتنامه برجام است، گفت: بدعهدی انگلیس را در کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی می‌کنیم. سیدحسین نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به بدعهدی انگلیس درباره فروش 900 تن کیک زرد به ایران، اظهار داشت: موضوع عدم فروش کیک زرد به ایران از سوی انگلیس در کمیسیون امنیت ملی به‌عنوان کمیسیون تخصصی پیگیری می‌شود. وی با بیان اینکه اقدام انگلیس در عدم فروش کیک زرد به ایران بر‌خلاف برجام است، تصریح کرد: براساس توافق برجام، جمهوری اسلامی ایران می‌تواند از بازار جهانی کیک زرد تهیه کند. نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انگلیس دنباله‌رو سیاست‌های آمریکا در اجرای برجام و تعهداتش در توافقات هسته‌ای است، گفت: دیگر اعضای 1+5 چنین اقداماتی را تکرار نکنند.


Page Generated in 0/0135 sec