printlogo


کد خبر: 173462تاریخ: 1395/12/26 00:00
اخبار

مایلی‌کهن: روحانی فکر می‌کرد کلید سحرآمیز دارد
محمد مایلی‌کهن در مصاحبه‌ای درباره دولت یازدهم گفت: طبعا همه دولت‌هایی که آمدند و رفتند یکسری کارهای مثبت داشتند و یکسری کارهای منفی. در دوره آقای روحانی هم زحماتی کشیده شده است اما آقای روحانی گفته بود 100روزه مشکلات را حل می‌کند که حالا نزدیک به 4 سال گذشته و خیلی از مشکلات حل نشده است.  وی ادامه داد: کلیدی که ایشان فکر می‌کردند همه مشکلات را حل می‌کند خیلی جاها مشکلات را پیچیده‌تر کرد. آقای روحانی فکر می‌کرد کلید سحرآمیز دارد و آن کلید به همه قفل‌ها می‌خورد که اینگونه نبود.

شگفتی‌سازی لسترسیتی و حذف پورتو به دست یوونتوس
تیم‌های لسترسیتی و یوونتوس توانستند به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یابند. در ادامه دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا ۲ دیدار برگزار شد که در یکی از این دیدارها لسترسیتی در خانه به دیدار سویا رفت و توانست با ۲ گل این تیم را شکست دهد و به مرحله بعد راه یابد تا لستر در نخستین فصل خود در لیگ قهرمانان شگفتی بیافریند و به جمع 8 تیم برتر برسد.  وس مورگان در نیمه نخست و آلبرایتون در نیمه دوم گل‌های بازی را به ثمر رساندند تا سویا حذف شود.  در این بازی سمیر نصری در دقیقه ۷۴ اخراج شد و انزونزی بازیکن سویا یک ضربه پنالتی را از دست داد. در دیگر دیدار نیز یوونتوس در حالی با پنالتی دیبالا توانست پورتو را شکست دهد که یک بازیکن پورتو به نام پریرا در نیمه نخست از زمین اخراج شد. این دومین گل دیبالا در این فصل لیگ قهرمانان اروپا بود.  

سیدرضا افتخاری: نمی‌دانیم سند ساختمان استقلال کجاست
مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به مشکلی که برای ساختمان این باشگاه و همچنین باشگاه پرسپولیس به وجود آمده، گفت: معلوم نیست سند ساختمان باشگاه کجاست.  به گزارش مهر، سیدرضا افتخاری در پایان مجمع عمومی فدراسیون فوتبال گفت: مجمع خوبی برگزار شد و همه همراه بودند تا بتوانند اعضا به نحو احسن کارشان را دنبال کنند.  وی در ادامه درباره مشکلی که برای ساختمان‌های 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس به وجود آمده، گفت: این موضوع به گذشته بازمی‌گردد و قبلا حل و فصل شده اما در حال حاضر ما نمی‌دانیم سند ساختمان کجاست و اصلا معلوم نیست چه شده است. باید ببینیم چه کاری می‌توانیم انجام دهیم.  مدیرعامل باشگاه استقلال درباره تراز مالی منفی خاطرنشان کرد: آقای داورزنی به عنوان نماینده وزیر قول داد این تراز مثبت شود و بودجه اجرایی در این زمینه صورت گیرد.  وی در پایان درباره بحث مالیاتی خاطرنشان کرد: درباره این موضوع باید تکلیف اساسی روشن شود و شرایط جدیدی به وجود آید.  
 


Page Generated in 0/0058 sec