printlogo


کد خبر: 173524تاریخ: 1396/1/14 00:00
اخبار

نیروهای انقلاب روی یک نامزد اجماع کنند
حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان، رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی صبح دیروز به‌همراه اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی استان قم، با آیت‌الله العظمی نوری‌همدانی دیدار و گفت‌وگو کردند.
به گزارش روابط عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، در این دیدار صمیمی آیت ا‌لله نوری‌همدانی ضمن ابراز خرسندی از این حرکت مردمی تاکید کرد: نیروهای انقلاب و همه کسانی که دلسوز انقلاب هستند باید با ایثار و تلاش خود همت کنند و بر یک نامزد ریاست جمهوری اجماع و اتفاق نظر کنند. آیت‌الله نوری‌همدانی در ادامه با اشاره به وحدت در عرصه انتخابات، وحدت را عامل موفقیت و تفرقه را موجب شکست دانست و تاکید کرد: دست‌اندرکاران جبهه مردمی بگردند و به فردی برسند که دارای ویژگی‌های نامزد اصلح باشد و همه از او حمایت کنند. وی همچنین در پیامی به دست‌اندرکاران و سیاستگذاران جبهه مردمی گفت برای انجام کارهای خوب و مفید همیشه مشکلاتی به وجود آورده‌اند ولی شما با توکل به خدا و با قوت و قدرت کارتان را ادامه دهید. در ابتدای این دیدار، حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان گزارشی از روند فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده ارائه کرد. رحیمیان ضمن ابراز تاسف از عملکرد برخی مسؤولان گفت: متاسفانه مردم ما از مشکلات بسیاری رنج می‌برند و الان مردم در سخت‌ترین شرایط اقتصادی هستند، اختلاس‌ها و مفاسد مالی و بانکی موجب ناراحتی و نارضایتی مردم شده است. رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: جبهه مردمی نه به عنوان یک حزب جدید بلکه به عنوان جبهه‌ای واحد، همه نیروهای انقلاب را دور هم جمع می‌کند و هدف آن وحدت است. وی در پایان ابراز امیدواری کرد جبهه مردمی با عنایت خداوند متعال به گزینه واحد و نامزد نهایی برسد.


اقتصاد در حال سقوط  دولتمردان در حال فیلمبرداری
عضو هیات‌رئیسه مجلس نهم می‌گوید اقتصاد ما در حال سقوط است. اقتصادی که در خدمت دولتمردان بوده و تا توانسته به کشور خدمت کرده و حالا دولتی‌هایی که وظیفه داشتند به کمکش بشتابند فقط در حال فیلمبرداری از این شرایط هستند و اراده انجام کاری برای نجات اقتصاد ندارند. به گزارش تسنیم، مهرداد بذرپاش در صفحه اینستاگرام خود نوشت: امروز فیلمی در یکی از شبکه‌های اجتماعی دیدم. خدمتکار آفریقایی یک زن کویتی در حال سقوط از یک ساختمان است و ارباب کویتی آن به جای کمک در حال فیلمبرداری با موبایل از این صحنه. با دیدن این فیلم واقعا متاثر شدم. فیلمی که نشان‌دهنده مرگ انسانیت در مستکبران و طواغیت است. اقلیتی که قدرت و مکنت مالی و اقتصادی چنان سرمست‌شان کرده که نه تنها مستضعفین را به خدمت گرفته‌اند بلکه شخصیت‌شان را هم تحقیر کرده و جانشان را به بازی گرفته‌اند. اما متاسفانه در یک لایه بالاتر تحلیل، این فیلم شرایط امروز اقتصاد کشور است. متاسفانه به گزارش دوست و دشمن شرایط اقتصادی ما وخیم است.  به‌رغم گزارش‌های دولت مبنی بر رشد اقتصادی همه متخصصان می‌دانند این رشد فقط در بخش نفت بوده و همه بخش‌های دیگر اقتصاد در حال کوچک و ضعیف‌تر شدن هستند. بانک‌ها و صندوق‌های بازنشستگی ما اوضاع خوبی ندارند و برخی‌های‌شان در واقع ورشکسته شده‌اند.  دولت شرایط خوبی ندارد و در این شرایط توان ادامه فعالیت دولت هم وجود ندارد و... تعارف نداریم اقتصاد ما در حال سقوط است. اقتصادی که در خدمت دولتمردان بوده و تا توانسته به کشور خدمت کرده و حالا دولتی‌هایی که وظیفه داشتند به کمکش بشتابند فقط در حال فیلمبرداری از این شرایط هستند و اراده انجام کاری برای نجات اقتصاد را ندارند.  شاید همانطور که اشرافیت فردی باعث شده ارباب کویتی خدمتکار، دغدغه نجات او را نداشته باشد اشرافیت دولتی هم باعث شده دولت ما کاری به نجات اقتصاد نداشته باشد.  در این شرایط قطعا مردم نباید دست روی دست بگذارند. باید خودمان اقتصاد را نجات بدهیم.
 


Page Generated in 0/0073 sec