printlogo


کد خبر: 173530تاریخ: 1396/1/14 00:00
سرخط خبر

 فروش رنوی فرانسه به ایران در دومین ماه 2016 میلادی با رشد ۱۷۵ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال به ۱۵۲۳۰ دستگاه رسید.
 شورای اقتصاد مصوبه خود درباره قیمت خرید تضمینی سال 1396 انواع محصولات زراعی از قبیل دانه سویا، آفتابگردان، کلزا و گلرنگ را اصلاح کرد. این شورا همچنین قیمت خرید تضمینی محصولات باغی از قبیل انواع سیب، پرتقال، لیموشیرین، گریپ‌فروت، انار و خرما در سال 1395 را تصویب کرد.
 یک دادگاه لوکزامبورگی تقاضای تهران برای بازگرداندن 6/1 میلیارد دلار از دارایی‌های ایران را که قربانیان حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر مدعی‌اند باید به عنوان غرامت به نفع آنها ضبط شود رد کرد.
 سایت دولت انگلیس اعلام کرد به دنبال امضای توافق برجام و لغو تحریم‌های غرب علیه ایران، اطلاعیه‌ای موسوم به «لیست ایران» را که شامل اطلاعاتی برای صادرکنندگان انگلیسی درباره  نهادها، شرکت‌ها و سازمان‌های ایران بوده، از این سایت حذف کرده است.
 الکساندر نواک، وزیر انرژی روسیه گفت توافق نهایی بین ایران و روسیه برای خرید ۱۲ فروند هواپیمای مسافری سوپرجت سوخو به دست آمده است.
 میشل تمر، رئیس‌جمهور برزیل گفت ایران ممنوعیت واردات فرآورده‌های گوشتی از برزیل را لغو کرده است.
 دولت هند به شرکت‌های این کشور دستور داده تا روند اجرای پروژه‌های پیشنهادی در منطقه آزاد تجاری چابهار ایران را کند کنند تا مبادا مبادلات مالی و ارسال فناوری این شرکت‌ها به کشورهای دیگر با مشکل روبه‌رو شود.
 وزیر راه‌وشهرسازی اعلام کرد ۱۷ هزار پرواز داخلی و خارجی از ۲۵ اسفند ۹۵ تا ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ در فرودگاه‌های سراسر کشور انجام شده است.
 براساس بخشنامه سازمان مالیاتی، مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی دوره چهارم فصل زمستان سال ۱۳۹۵ تا پایان فروردین سال ۹۶ تمدید شد.
 جدول زمانی انتشار آمارهای اقتصادی با هدف بهره‌مندی مردم از آمارهای اقتصادی توسط بانک مرکزی منتشر شد.
 سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ۱۲ برنامه اولویت‌دار را در سال ۹۶ پیگیری می‌کند.
 


Page Generated in 0/0060 sec