printlogo


کد خبر: 173534تاریخ: 1396/1/14 00:00
نبض جامعه

فرمانده ناجا مطرح کرد
کاهش 8 درصدی کشته‌ها در حوادث نوروزی
فرمانده ناجا از بازگشت 80 درصد مسافران نوروزی از سفر خبر داد و گفت: با همکاری شهروندان و رعایت قوانین و مقررات ترافیکی از ابتدای طرح نوروزی با کاهش 8 درصدی تعداد جان‌باختگان و مجروحان حوادث ترافیکی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل مواجه هستیم. به گزارش فارس، سردار حسین اشتری، فرمانده ناجا در حاشیه بازدید هوایی از تفرجگاه‌ها و محورهای مواصلاتی استان تهران با تاکید بر اینکه در بحث تصادفات رانندگی حتی یک کشته یا مجروح نیز دردآور است، افزود: اقدامات پلیس و همراهی مردم در کاهش حوادث فوتی و جرحی در حالی روند کاهشی را سپری کرد که در نوروز امسال افزایش سفرها، شرایط ناپایدار جوی و همچنین افزوده شدن 2 میلیون خودروی جدید به چرخه ترافیکی را شاهد بودیم. وی با اعلام بازگشت 80 درصد مسافران نوروزی به شهرهای خود، به موضوع مدیریت سفر اشاره کرد و آن را در کاهش بار ترافیکی جاده‌ها و همچنین امنیت مسافران موثر دانست. فرمانده ناجا یادآور شد: در طرح نوروزی 300 هزار مامور پلیس در قالب 26 هزار تیم گشتی خودرویی و پیاده سازماندهی و به کارگیری شده‌اند که این امر علاوه بر کاهش سوانح ترافیکی، تاثیر مطلوبی بر کاهش جرائم و بویژه سرقت داشته است.

رئیس پلیس راهور تهران:
آرم‌های طرح ترافیک 95 تا آخر فروردین معتبرند
رئیس پلیس راهور تهران گفت: آرم‌های طرح ترافیک سال 1395 تا آخر فروردین معتبرند و آرم‌های طرح ترافیک سال 1396 از ١٦ فروردین قابل استفاده هستند. به گزارش فارس، سردار مهماندار گفت: آرم‌های طرح ترافیک ٩٥ تا آخر فروردین معتبرند و آرم‌های طرح ترافیک ٩٦ از ١٦فروردین قابل استفاده هستند. وی افزود: ساعت طرح ترافیک٦:٣٠ تا ١٧و زوج و فرد٦:٣٠ تا ١٩ است.
نحوه اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد
علاوه بر این پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد از امروز در تهران از سر گرفته می‌شود. مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد از ساعت ۶:۳۰ روز دوشنبه 14 فروردین‌ماه اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در تهران از سر گرفته خواهد شد و اجرای طرح ترافیک تا ساعت ۱۷ و طرح زوج و فرد تا ساعت ۱۹ ادامه خواهد داشت. این دو طرح همچنین در روزهای پنجشنبه در ساعت ۱۳ به پایان خواهد رسید. پلیس راهور تهران همچنین از اعتبار طرح‌های ترافیک سال ۹۵ تا پایان فروردین‌ماه سال ۹۶ خبر داده و اعلام کرد خودروهای دارای مجوز طرح ترافیک سال ۹۵ تا پایان فروردین‌ماه می‌توانند وارد محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد شوند.

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد
کاهش ١٠ درجه‌ای دما در تهران
اداره کل هواشناسی استان تهران  اعلام کرد تا صبح سه‌شنبه در بعضی ساعات، بارش باران، وزش باد شدید، رعد و برق و رگبار و در ارتفاعات بارش باران، برف و مه پیش‌بینی می‌شود. به گزارش «وطن‌امروز»، اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به کاهش ١٠ درجه‌ای دما و بارش برف و باران در تهران هشدار داد. طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، تا صبح سه‌شنبه در بعضی ساعات، بارش باران، وزش باد شدید، رعد و برق و رگبار و در ارتفاعات بارش باران، برف و مه پیش‌بینی می‌شود. همچنین احتمال آبگرفتگی معابر و رخداد تگرگ وجود دارد. کاهش دما امروز 5 تا 10 درجه خواهد بود.


Page Generated in 0/0080 sec