printlogo


کد خبر: 173573تاریخ: 1396/1/15 00:00
رویدادها

«راه‌بندان» عرفان‌پور درباره ترافیک
میلاد عرفان‌پور از انتشار مجموعه‌ای جدید از اشعارش درباره ترافیک در اثری با عنوان «راه‌بندان» خبر داد. به گزارش تسنیم، میلاد عرفان‌پور، از آماده شدن مجموعه جدیدش برای انتشار خبر داد و گفت: یک مجموعه رباعی جدید با عنوان «راه‌بندان» آماده انتشار است که قرار است از سوی موسسه شهرستان ادب روانه بازار کتاب شود. وی ادامه داد: این مجموعه دربردارنده سروده‌های سال‌های 95 و 94 است که تلاش دارم تا زمان برگزاری نمایشگاه کتاب منتشر شود. در این اثر حدود 60 یا 70 رباعی با موضوعات مختلف گردآوری شده که همگی آنها یک ویژگی مشترک دارند و آن این است که در راه‌بندان در تهران سروده شده‌اند.  عرفان‌پور با بیان اینکه عنوان اثر جدید نیز از همین ویژگی جدید انتخاب شده است، افزود: بخشی از رباعی‌های «راه‌بندان» نیز به فضای شهری، موضوعات اقتصادی، اجتماعی و روزمره اختصاص دارد.

«خرمالوها را به گنجشک‌ها بفروش» منتشر شد
رمان «خرمالوها را به گنجشک‌ها بفروش» از محمد حنیف منتشر شده است. به گزارش فارس، رمان «خرمالوها را به گنجشک‌ها بفروش» اثر محمد حنیف از سوی نشر کتاب جمکران روانه بازار کتاب شد. در بخشی از این کتاب آمده است: «شنیدم دلت می‌خواد یکی از اون مزرعه‌های رؤیایی فرانکفورت رو بخری. مطمئنم هیچ وقت پولت به اون خرجا نمی‌رسه و مجبور می‌شی باز ریسک کنی، چنان روزی آدم من توی کارخونه با یه تلفن روزگارت رو سیاه می‌کنه، اون وقت من هستم و تو. منتظرم باش. چقدر دوست دارم توی چنان وضعیتی قیافه‌ا‌ت رو ببینم. فعلا کاری کردم که زندگی خوش این دختر کوچولوت تلخ بشه!» از این نویسنده تاکنون رمان‌های «کلاه جادویی و مجسمه مسی» و «آن مرد از همان موقع بوی مرگ می‌داد» منتشر شده و این سومین رمانی است که از این نویسنده روانه بازار کتاب شده است. رمان «خرمالوها را به گنجشک‌ها بفروش» به قلم محمد حنیف در 333 صفحه و شمارگان 2 هزار نسخه با قیمت 9 هزار تومان از سوی نشر کتاب جمکران روانه بازار کتاب شده است.

«اشنوگل» تابستان اکران می‌شود
ابراهیم اصغری، تهیه‌کننده سینما از اکران فیلم سینمایی «اشنوگل» به کارگردانی علی سلیمانی و هادی حاجتمند در اواخر تابستان و ساخت لوکیشن‌های «سگ‌های زرد» خبر داد. به گزارش مهر، ابراهیم اصغری، تهیه‌کننده سینما درباره زمان اکران فیلم سینمایی «اشنوگل» به کارگردانی علی سلیمانی و هادی حاجتمند گفت: تغییر چندانی در این فیلم به نسبت آن نسخه‌ای که در سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، ایجاد نشده است و در حال حاضر مشغول انجام کارها برای گرفتن پروانه نمایش هستیم. وی افزود: با توجه به محتوایی که این فیلم دارد به نظرم اواخر تابستان زمان مناسبی برای نمایش آن است. این تهیه‌کننده با اشاره به اثر دیگرش با عنوان «سگ‌های زرد» (با نام قبلی بهشت از جنوب‌شرقی) به کارگردانی احمد کاوری که درباره حوادث تروریستی منطقه است، بیان کرد: ما یکسری از مقدمات پیش‌تولید این اثر را سال قبل انجام داده بودیم و ظرف یکی، دو روز آینده پیش‌تولید رسمی و جدی آن آغاز می‌شود، به همین ترتیب اواخر اردیبهشت‌ماه شروع به فیلمبرداری می‌کنیم. اصغری اظهار کرد: با توجه به محتوایی که «سگ‌های زرد» دارد بخشی از این فیلم در سیستان و بلوچستان و بخشی در اطراف تهران فیلمبرداری می‌شود، البته این را هم باید بگویم که بخشی از قصه این فیلم در پاکستان روایت می‌شود اما ما قسمت های مربوط به پاکستان را در اطراف تهران بازسازی کرده‌ایم. بنابراین نیمی از «سگ‌های زرد» در سیستان و بلوچستان و نیم دیگر آن در این مناطق بازسازی شده ضبط می‌شود. وی ادامه داد: ما از حدود 3-2 ماه پیش به بازبینی لوکیشن‌ها در اطراف تهران پرداختیم و در حال حاضر مشغول طراحی و بازسازی این مناطق هستیم.


Page Generated in 0/0051 sec