printlogo


کد خبر: 173578تاریخ: 1396/1/15 00:00
اخبار

نوجوانان والیبالیست ایران جهانی شدند
تیم‌ملی والیبال نوجوانان ایران سهمیه رقابت‌های جهانی را کسب کرد. به گزارش ایسنا، تیم‌ملی والیبال نوجوانان ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف تایلند رفت و با برتری برابر این حریف به جمع 4 تیم برتر این رقابت‌ها صعود کرد. تیم‌ملی این دیدار را با نتیجه 3 بر صفر برد. ست‌های این بازی با نتایج 16-25، 19-25 و 19-25 به نفع ایران به پایان رسید. با صعود به این مرحله نوجوانان والیبالیست ایران سهمیه مسابقه‌های جهانی را هم کسب کردند. پیش از این تیم‌های کره‌جنوبی و ژاپن به نیمه‌نهایی صعود کرده بودند بنابراین ایران بار دیگر در نیمه نهایی با کره دیدار می‌کند. این دو تیم در مرحله گروهی به مصاف هم رفتند که ایران مغلوب حریف شد. تیم‌ملی ایران با 7 قهرمانی پرافتخارترین تیم نوجوانان آسیاست.

سرمربی کره‌جنوبی ابقا شد
سران فوتبال کره‌جنوبی با وجود کسب نتایج ضعیف، از سرمربی تیم‌ملی این کشور حمایت کردند. به نقل از خبرگزاری یونهاپ، تیم‌ملی کره‌جنوبی در رقابت‌های انتخابی جام جهانی نتوانسته است نتایج خوبی کسب کند ولی فعلا در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفته و 4 امتیاز با تیم نخست جدول یعنی ایران فاصله دارد. در حالی که زمزمه‌های برکناری اشتیلیکه بعد از شکست کره‌جنوبی برابر چین به گوش می‌رسید، سران فوتبال کره‌جنوبی روز دوشنبه تشکیل جلسه دادند و از این مربی حمایت کردند. کمیته فنی فوتبال کره‌جنوبی حق استخدام و اخراج مربی تیم‌ملی این کشور را برعهده دارد و از کارشناسان و سرمربیان سابق در این کشور تشکیل شده است. کره‌جنوبی هنوز نتوانسته در رقابت‌های خارج از خانه در انتخابی جام جهانی گلزنی کند و به پیروزی برسد. آنها باید در بازی بعدی خود برابر قطر قرار بگیرند و سپس به دیدار تیم‌ملی ایران خواهند رفت.

تنبیه منصوریان برای هافبک جوان
ستاره جوان تیم استقلال بنا به تصمیم سرمربی این تیم تا اطلاع ثانوی از حضور در تمرین آبی‌پوشان منع شد. بعد از خطای انضباطی امید نورافکن هافبک جوان تیم استقلال و درگیری با یعقوب کریمی روی نیمکت در جریان دیدار با فولاد، علیرضا منصوریان که پیش از این هم نشان داده بود در برخورد با بازیکنان خاطی ید طولایی دارد، ستاره جوان تیمش را تا اطلاع ثانوی از حضور در تمرینات گروهی منع کرد. در حالی که آبی‌پوشان تمرینات گروهی‌شان را در کمپ حجازی انجام دادند، با تصمیم منصوریان امید نورافکن از ساعت ۱۰ صبح و قبل از حضور تیم در محل تمرین، در کمپ حضور یافت و به تنهایی به تمرین پرداخت. با تصمیم سرمربی استقلال، این بازیکن قطعا آبی‌پوشان را در سفر به تبریز همراهی نخواهد کرد.

وضعیت مهاجم فولاد بعد از سانحه رانندگی
مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از سانحه رانندگی مشکلی ندارد و می‌تواند در تمرینات تیمش شرکت کند. ساسان انصاری که صبح ۱۳ فروردین همراه با کاروان فولاد خوزستان از تهران به اهواز بازگشت، بعدازظهر این روز دچار یک سانحه رانندگی شد. هر چند که در اثر این حادثه به خودروی این بازیکن خسارت مالی وارد شد اما خوشبختانه وضعیت جسمانی و سلامتی ساسان انصاری خوب بوده و این بازیکن بدون هیچ مشکلی در تمرینات تیم فولاد خوزستان حضور خواهد داشت.

شکست تیم‌ملی فوتبال بانوان ایران مقابل میانمار
تیم‌ملی فوتبال بانوان ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا مقابل میانمار شکست خورد. نخستین دیدار تیم‌ملی فوتبال بانوان کشورمان از سری رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا مقابل میانمار ظهر روز دوشنبه با قضاوت تیم داوری از چین برگزار شد و در نهایت تیم ایران با 2 گل این مسابقه را واگذار کرد. تیم‌ملی ایران با ترکیب الهام عنافچه، کویستان خسروی، زهرا قنبری، افسانه چترنور، شبنم بهشت، سارا قمی، فروغ موری (فاطمه قاسمی ۴۱)، پروین فرهادی (کوثر کمالی ۴۶)، سمانه چهکندی (سارا ظهرابی ۶۶)، فاطمه گرایلی و مریم یکتایی به مصاف میانمار رفت. فاطمه قاسمی در دقیقه ۸۲ از داور این دیدار کارت زرد دریافت کرد. کین لیانگ به عنوان داور وسط و چوی یونگمی و فانگ یان به عنوان کمک‌های اول و دوم این دیدار را قضاوت کردند.


Page Generated in 0/0055 sec