printlogo


کد خبر: 173603تاریخ: 1396/1/15 00:00
کوتاه و گویا

  فراخوان شعر، داستان کوتاه و گرافیک نخستین جشنواره رسانه‌ای شهدای دفاع از حرم و جبهه مقاومت که به همت فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود، منتشر شد.
  فصل نخست کاوش‌های نجات‌بخشی تپه حاجی‌خان در محدوده پتروشیمی ابن‌سینای شهرستان فامنین همدان آغاز شد.
  عرضه‌ نسخه‌ انگلیسی کتاب‌های کودک منتشر شده در سال‌های اخیر یکی از برنامه‌های غرفه‌ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پنجاه‌وچهارمین نمایشگاه کتاب بولونیا اعلام شد.
  نصرالله آبادیان، شهردار منطقه 11تهران از انتخاب خیابان فرهنگ به عنوان خیابان دوستدار کودک و ایمن‌سازی آن برای تردد ایمن کودکان خبر داد.
  حبیب‌الله غفوری، قائم‌مقام شهرداری منطقه 6 از بازدید 40 هزار نفر از شهروندان و میهمانان شهر تهران در ایام نوروز از جاذبه‌های گردشگری قلب تهران خبر داد و گفت: در این ایام غرفه‌های راهنمایی گردشگری در سطح منطقه برپا بوده و روزانه بالغ بر 3 هزار نفر مراجعه داشت.
  پیمان قربانی، شهردار منطقه 19 با اشاره به بهره‌مندی 40 هزار مسافر نوروزی از خدمات ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی در ایام عید بیان کرد: ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی مبادی ورودی جنوب پایتخت با هدف راهنمایی و آشنا کردن مسافران با شهر تهران و نقاط تفریحی و گردشگری آن در عوارضی قم، ضلع شمالی حرم مطهر امام خمینی(ره)، ابتدای ورودی بوستان افرا و بوستان ولایت مستقر بودند.
  علیرضا جعفری، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه 2 از طرح لایروبی کانال‌های روبسته در سطح منطقه با هدف رفع آبگرفتگی معابر و ساماندهی و لایروبی همه انهار رو بسته و مسیل‌های اصلی خبر داد.


Page Generated in 0/0087 sec