printlogo


کد خبر: 173620تاریخ: 1396/1/15 00:00
سرخط خبر

 احمد جمالی، مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری خارجی گفت: در سال ۱۳۹۵ بیش از ۹ میلیارد دلار توسط هیأت سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاری خارجی در کشور تصویب شده است.
 علی العیبی، وزیر نفت عراق گفت: برای بهبود اقتصاد بیمار خود، تولید نفت را تا پایان سال جاری میلادی به ۵ میلیون بشکه در روز افزایش می‌دهیم.
 براساس اعلام سازمان خصوصی‌سازی، قرار بر این است ۷۷ تخته فرش به ارزش یک‌میلیارد و ۷۰ میلیون تومان از طریق مزایده به فروش برسد.
 وزیر راه‌وشهرسازی گفت: ۲۷۸ هزار تخلف از ۲۵ اسفند تا ۱۲ فروردین ثبت شده که این رقم بسیار بالا بوده و باید به امنیت و ایمنی جاده‌ها توجه بیشتری شود.
 رئیس سازمان شیلات ایران گفت: یک میلیون و 50 هزارتن انواع آبزیان در سال 95 به شیوه‌های صید و آبزی‌پروری در کشور تولید شد.
 وزیر ارتباطات اجرای فاز سوم و پایانی شبکه ملی اطلاعات را به پس از انتخابات ریاست‌جمهوری واگذار کرد.
 نخستین جلسه شورای ملی تولید و اشتغال تعاون با حضور رئیس اتاق تعاون ایران، برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دبیر کل اتاق تعاون، معاونان اتاق و اساتید دانشگاهی در محل اتاق تعاون ایران برگزار شد.
 مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی‌ از اعمال تخفیف 50 درصدی هزینه‌های ترانشیب ‌کالا بین بندر شهیدرجایی و بنادر کوچک کشور خبر داد.
 


Page Generated in 0/0200 sec