printlogo


کد خبر: 173643تاریخ: 1396/1/16 00:00
اخبار

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت حجت‌‌الاسلام ابن‌الرضا
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، رهبر حکیم انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت عالم بزرگوار مرحوم حجت‌‌الاسلام والمسلمین آقای حاج سیدمهدی ابن‌الرضا را تسلیت گفتند.
متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
درگذشت عالم بزرگوار مرحوم حجت‌‌الاسلام والمسلمین آقای حاج سیدمهدی ابن‌الرضا اعلی‌الله‌مقامه را که سال‌های متمادی در خوانسار به اداره‌ حوزه‌ علمیه و تربیت طلاب و تألیفات سودمند اشتغال داشتند به عموم مردم مؤمن و انقلابی خوانسار و بویژه خاندان محترم و آقازاده‌های مکرم ایشان تسلیت عرض می‌کنم و رحمت و غفران الهی برای ایشان مسألت می‌نمایم.
سیدعلی خامنه‌ای
۱۵فروردین۹۶

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت حجت‌‌الاسلام برهان
رهبر حکیم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت عالم مجاهد مرحوم حجت‌‌الاسلام آقای حاج شیخ علی برهان را تسلیت گفتند.
متن پیام حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
درگذشت عالم مجاهد مرحوم حجت‌‌الاسلام آقای حاج شیخ علی برهان رحمت‌‌الله علیه را که بخش عمده‌ا‌ی از عمر خود را در خدمت انقلاب سپری کرد و سال‌ها در سنگر امامت جمعه به خدمات دینی و اجتماعی اشتغال داشت، به عموم مردم مؤمن و انقلابی مهریز و بخصوص به خانواده و بازماندگان محترم ایشان تسلیت عرض می‌کنم و رحمت و غفران الهی را برای ایشان مسألت می‌کنم.
سیدعلی خامنه‌ای
۱۵فروردین۹۶

برخی وزرا ۳ روز هفته به کارهای خصوصی‌ می‌پردازند
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: برخی وزرای دولت، کارخانه خصوصی دارند و هفته‌ای 3 روز به کارهای بخش خصوصی خود می‌پردازند. آیت‌الله علی اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم،  با اشاره به اقدامات دولت در عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری گفت: در حال حاضر، دولت زمانی برای تصمیم‌گیری ندارد و برای 4 سال دیگر دولت جدیدی تشکیل می‌شود و این دولت هر که باشد شرایط خاص خود را دارد و دولت  فعلی وقتی ندارد که سفارش به آن داشته باشیم. وی خاطرنشان کرد: دولت یازدهم زمانی در اختیار ندارد که این شعارها را عملیاتی و اجرایی کند، اگر دولت یازدهم ادامه داشته و دولت دوازدهمین همین دولت باشد، باید به دنبال یک چهره جدید و نیروهای جدیدتری باشد و باید دید اراده ملت چه چیزی است. عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: دولت باید در ادامه فعالیت خود، وزرای کلیدی و محوری خود را تغییر داده و وزرایی که کاربلد هستند را برای اداره امور انتخاب کند. آیت‌الله اسلامی با بیان اینکه برخی وزرای دولت، کارخانه خصوصی دارند و هفته‌ای 3 روز به کارهای بخش خصوصی خود می‌پردازند، تصریح کرد: این وزرا به درد کابینه و دولت نمی‌خورند، ایجاد خلاقیت و دادن طرح با این وزرا امکانپذیر نیست. دولت باید تیم اقتصادی خود را قطعاً تغییر دهد، چراکه وزرای کنونی نمی‌توانند برای اقتصاد مقاومتی کاری از پیش ببرند.

چاپ بیش از 200 میلیون تعرفه برای 3 انتخابات
دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: برای 3 انتخابات پیش رو بیش از 200 میلیون تعرفه با حداقل 10 کد امنیتی خاص چاپ شده است. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، علی پورعلی‌مطلق با اشاره به فراهم بودن تمام مقدمات انتخابات در 29 اردیبهشت تصریح کرد: با توجه به اهمیت انتخابات پیش رو کارهای اجرایی و مقدماتی انتخابات از 9 ماه قبل از برگزاری انتخابات آغاز می‌شود. وی افزود: تعرفه‌های 3 انتخابات پیش رو چاپ و از امروز برای استان‌های مختلف ارسال می‌شود. دبیر ستاد انتخابات کشور تاکید کرد: این فرآیند با نظارت کامل هیات‌های نظارت شوراهای شهر و روستا، هیات نظارت مجلس و شورای نگهبان انجام می‌شود. پورعلی‌مطلق خاطرنشان کرد: چاپ تعرفه‌ها در یکی از چاپخانه‌های برتر کشور که اسناد بهادار در آن چاپ می‌شود با حساسیت بالا صورت می‌گیرد. وی تاکید کرد: در تعرفه‌ها بیش از 10 کد امنیتی وارد شده که این امر جعل این اسناد را ناممکن کرده است.


Page Generated in 0/0053 sec