printlogo


کد خبر: 173659تاریخ: 1396/1/16 00:00
کوتاه و گویا


  سعید طلوعی، شهردار منطقه 7 از احداث دومین بوستان معلولان و سالمندان در باغ‌موزه قصر با هدف ارائه خدمات بهینه به این قشر خبر داد.
  عباس بابازاده، شهردار منطقه 10 گفت: تغییر شرایط فیزیکی و حذف زواید معبرخیابان امام خمینی(ره) طی انعقاد قرارداد با پیمانکار و با همکاری سازمان زیباسازی در دستور کار قرار دارد و مقدمات آن فراهم شده است.
  مدیرکل درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: پروفسور مهدیان، فوق‌تخصص جراحی ستون فقرات از انگلستان برای ویزیت و اقدامات درمانی جانبازان و خانواده شهدا به ایران سفر می‌کند. ایرج عربی با اعلام این خبر افزود: پروفسور مهدیان، فوق‌تخصص جراحی ستون فقرات از کشور انگلستان از تاریخ 26 فروردین‌ماه 96 به ایران سفر می‌کند و به مدت یک هفته تمام جانبازان و خانواده محترم شهدا را که از مشکلات ستون فقرات رنج می‌برند ویزیت خواهد کرد.
  با هدف ایجاد روحیه شادابی و نشاط و تکریم توان‌یابان و خانواده‌های محترم آنان، مراسم عیدانه معلولان شهر تهران به میزبانی منطقه 10 در بوستان 22 بهمن برگزار می‌شود. در این مراسم که در روز پنجشنبه 17 فروردین از ساعت 9 الی 17 در بوستان 22 بهمن واقع در خیابان شهید عرب برگزار خواهد شد، ضمن اجرای برنامه‌های شاد و متنوع، ایستگاه‌های سلامت، مشاوره تغذیه، مشاوره روانشناسی، تندرستی، ورزشی و تفریحی دایر خواهد شد.
  در نخستین روز از برگزاری پنجاه و چهارمین نمایشگاه کتاب بولونیا، کشورهای ترکیه و ایتالیا ضمن رایزنی با نماینده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، چند عنوان کتاب را برای بررسی و خریداری انتخاب کردند.
  جواد میرزاقلی، شهردار منطقه 16 با بیان اینکه تا روز چهاردهم  فروردین‌ماه حدود  ۲۵۰۰ گردشگر در اسکان نوروزی منطقه پذیرش شدند، گفت: با توجه به اینکه منطقه ۱۶ یکی از مسیرهای پرتردد مسافران تهران است، این منطقه میزبان میهمانان و گردشگران نوروزی از سراسر کشور در تعطیلات نوروزی بویژه در روز طبیعت بود.
  علیرضا اسفراینی‌نژاد، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 3 گفت: با همکاری پلیس راهور، پارکومترهای هوشمند جایگزین پارکبان‌ها می‌شود.
  با توجه به وجود اماکن مذهبی و جاذبه‌های علمی، فرهنگی و تفرجگاهی منطقه یک بیش از یک میلیون گردشگر در ایام نوروز از جاذبه‌های شمال تهران بازدید کردند.
  نرگس معدنی‌پور، شهردار منطقه 13 با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی در سال 95 در زمینه‌های گوناگون عمرانی و خدمات شهری، اجتماعی و فرهنگی  در محله‌ها، نواحی و منطقه اجرا شد که براساس سند چشم‌انداز 5 ساله شهرداری تهران بود، گفت: از آنجایی که برنامه‌های شهرداری منطقه در قالب یک برنامه عملیاتی تدوین شده، این برنامه‌ها در محور‌های گوناگون و براساس برش‌هایی که برای نواحی و محله‌ها پیش‌بینی شده، ادامه پیدا خواهد کرد.
  افراد علاقه‌مند برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف در مسجد جامع خرمشهر موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس می‌توانند از 15 لغایت 20 فروردین‌ماه جهت ثبت‌نام به معاونت فرهنگی این مجموعه مراجعه کنند.


Page Generated in 0/0056 sec