printlogo


کد خبر: 173704تاریخ: 1396/1/17 00:00
سرخط خبر

 اصغر نورالله‌زاده، عضو هیات‌مدیره صندوق کارآفرینی امید گفت: پارسال در حوزه صنعت بیش از 489 میلیارد تومان، در حوزه خدمات بیش از 481میلیارد تومان و در حوزه کشاورزی بیش از 127 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده که این میزان اعتبار به قریب  66هزار متقاضی اختصاص یافته است.
 وزیر کار با اشاره به افزایش پلکانی حقوق بازنشستگان گفت: برای این کار بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال از سوی دولت تامین اعتبار شد و سعی می‌کنیم ۲۰ درصد به حداقل‌ها افزوده شود.
 پس از اعلام امضای قرارداد ۳ میلیارد دلاری فروش ۳۰ فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ مکس به شرکت آسمان ایران، ارزش پایه سهام این شرکت هواپیماسازی آمریکایی امروز در بورس نیویورک 8/0 درصد افزایش یافت و به 07/178 دلار رسید.
 براساس بخشنامه یکی از ادارات سازمان مالیاتی، مکالمات تلفنی مودی نیز به عنوان اسناد مالیاتی مورد قبول خواهد بود.
 محمدحسن سرابیان، رئیس ستاد طرح نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی از تشکیل پرونده برای شرکت پست بابت افزایش غیرقانونی تعرفه‌ها خبر داد.
 جب هنسارلینگ، رئیس کمیته مالی مجلس نمایندگان آمریکا با واکنش منفی نسبت به تفاهم آسمان و بوئینگ، به موسسات مالی دخیل در این معامله هشدار داد.
 مسعود محمدیان، مدیرکل دفتر قرنطینه و امنیت زیستی سازمان دامپزشکی کشور گفت: ناظران بهداشتی این سازمان بر همه مراحل تولید گوشت قرمز در کشور برزیل نظارت می‌کنند.
 اداره اطلاعات انرژی آمریکا  اعلام کرد تولید نفت‌خام ایران در ماه مارس نسبت به ماه پیش از آن 10 هزار بشکه در روز افزایش یافته و به 77/3 میلیون بشکه در روز رسیده است.
 براساس جدول منتشر شده در سایت ثبت سفارش فهرست جدید خودروهایی که مجوز ثبت سفارش در سال 96 را دارند، اعلام شده است که در آن نام شرکت‌های واردکننده خودروهایی مانند کیا، اوپل، هوندا، آئودی، اشکودا و سئات دیده نمی‌شود.


Page Generated in 0/0060 sec