printlogo


کد خبر: 173734تاریخ: 1396/1/17 00:00
اخبار

استعفای آیت‌الله رئیسی از هیأت نظارت بر انتخابات
یک منبع آگاه از استعفای آیت‌الله ابراهیم رئیسی از عضویت در هیات نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری خبر داد. این منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس گفت: قرار است در نشست روز پنجشنبه هیات نطارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری این استعفا مورد بررسی قرار گیرد.

«علی نیکزاد» به جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی پیوست
علی نیکزاد پس از دعوت رسمی جبهه مردمی نیروهای انقلاب به این جبهه مردمی پیوست. به گزارش تسنیم، علی نیکزاد، وزیر راه‌وشهرسازی دولت دهم به عنوان کاندیدای احتمالی دوره دوازدهم ریاست‌جمهوری، پس از دعوت رسمی جبهه مردمی نیروهای انقلاب به این جبهه مردمی پیوست.وی هدف از این اقدام را تلاش برای وحدت و همگرایی نیروهای انقلاب اسلامی بیان کرد و افزود: همه تلاش می‌کنیم با انتخاب اصلح وضعیت کشور را بهبود بخشیم و شرایط بهتری را برای زندگی فردی و جمعی در کشور عزیزمان فراهم کنیم. علی نیکزاد در ارزیابی خود از شرایط فعلی کشور گفت: هر چند پیشرفت‌ها و موفقیت‌های ملی بعد از انقلاب اسلامی ایران چشمگیر بوده است اما وضع موجود کشور شایسته ملت شریف ایران اسلامی نیست و منابع مادی، انسانی و اجتماعی ما نیاز به مدیریت و تقویت دارد، براین باورم کشور ما نیاز به عملگرایی و اقدام انقلابی همراه با مجاهدت و مراقبت دارد.

لیست خدمت برای شورای شهر آماده شد
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما در شورای شهر به انسجام خوبی رسیده‌ایم، اظهار داشت: با بسیاری از مجموعه احزاب و تشکل‌ها و گروه‌ها به یک تفاهم جدی رسیده‌ایم که بتوانیم به صورت منسجم در این دوره وارد شویم. پرویز سروری تأکید کرد: ما به دنبال این هستیم که مدل از پایین به بالا را در انتخابات شورای شهر تهران نیز اجرا کنیم و «لیست خدمت» از درون جامعه انقلابی بیرون بیاید، بنابراین ما در حال کار روی این فرآیند هستیم و ان‌شاءالله بتوانیم به جمع‌بندی برسیم. عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود: قرار ما این است که لیستی را در شورای شهر تنظیم کنیم که متناسب با نیازهای شهر باشد از این رو، کار فاقد جهت‌گیری‌های سیاسی و با نگاه کاملا کارشناسی و تخصصی است.


تعطیلی بیش از 10 هزار کارخانه در دولت روحانی
نماینده سابق مجلس می‌گوید در 3 سال اخیر بیش از 10 هزار کارخانه بالای سطح متوسط در کشور تعطیل شده است. حجت‌الاسلام نبویان در گفت‌وگو با رسا گفت: رئیس‌جمهور فعلی شعارش این بود که دولت قبل اشتغال ایجاد کرد اما برای کارگران چینی؛ این سخن در حالی است که در دولت وی واردات کشور از چین 2 برابر واردات کالا در 8 سال دولت گذشته بوده است. وی افزود: در 3 سال اخیر بیش از 10 هزار کارخانه بالای سطح متوسط در کشور تعطیل شده است و این امر نتیجه منفعت‌طلبی عده‌ای خاص است که اصلا به این فکر نمی‌کنند که با واردات، تعداد زیادی از کارگران از کار بیکار و کارخانه‌ها تعطیل می‌شوند. حجت‌الاسلام نبویان با بیان اینکه امروز کار به جایی رسیده که آشپز قطار را از خارج از کشور استخدام می‌کنند، گفت:  این نشان از سودجویی و منفعت‌طلبی عده‌ای دارد که اصلا به فکر مردم نیستند، دولت و بعضی از دست‌اندرکارانش خودشان در حال انجام دادن این کار هستند و متاسفانه وزیر راه نیز از موضوع دفاع هم می‌کند. نماینده سابق مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در هسته‌ای بیش از 90 درصد امتیاز را به دشمنان واگذار کردیم که تحریم‌ها برداشته شود نه‌تنها این امر محقق نشد بلکه تنها اجازه افزایش صادرات نفت را به ما دادند و این افزایش درحالی انجام می‌پذیرد که دولت حتی یک دلار از فروش آن را هم نمی‌تواند دریافت کند، زیرا با فروش نفت پول به دست آمده در بانک‌های خارجی نگهداری و بلوکه می‌شود و تاسف‌انگیزتر و ذلت‌بارتر آنجاست که به جای آنکه سود پول بلوکه ما را بدهند، موظف به پرداخت سود برای نگهداری از پول‌مان به آنان نیز هستیم!
 


Page Generated in 0/0050 sec