printlogo


کد خبر: 173748تاریخ: 1396/1/17 00:00
اخبار

برگزاری مراسم اعتکاف  در ۶۰ مسجد شهرستان گرگان
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان با بیان اینکه مراسم اعتکاف در ۶۰ مسجد شهرستان گرگان برگزار می‎شود، گفت: پیش‌بینی ما این است که بیش از ۶ هزار نفر در شهرستان گرگان در ایام رجب معتکف شوند. به گزارش تسنیم از گرگان، حجت‌الاسلام حسن نیشابوری در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان اظهار داشت: از مجموعه دستگاه‎های اجرایی که در سال گذشته با اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان همکاری داشتند، قدردانی می‎کنیم. وی تصریح کرد: اعتکاف یک همایش معنوی است و سال گذشته رضایت معتکفان را در شهرستان گرگان داشتیم. رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان  ادامه داد: سال گذشته در 53 مسجد شهرها و روستاهای شهرستان گرگان مراسم پرفیض اعتکاف برگزار شد و بیش از 5 هزار و 400 نفر معتکف شدند.
نیشابوری بیان داشت: امسال با توجه به اینکه تعداد بیشتری درخواست اعتکاف داشتند برآورد ما این است که 60 مسجد برای اعتکاف در نظر گرفته شود و پیش‌بینی می‌شود در این ایام بیش از 6 هزار نفر معتکف شوند.


تحصیل دانش‌آموزان ۶ روستای شهرستان هوراند در کانکس
مدیر آموزش‌وپرورش هوراند از برگزاری دومین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار در این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۵۰ دانش‌آموز در ۶ روستای شهرستان هوراند در کانکس تحصیل می‌کنند. اکبر عبداللهی در گفت‌وگو با تسنیم در هوراند با اشاره به اینکه 24 فروردین‌ماه امسال دومین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار در هوراند برگزار می‌شود، اظهار کرد: سال گذشته نیز اولین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در هوراند برگزار شد و در ادامه این روند امسال نیز تصمیم به برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در این شهرستان گرفتیم. وی با بیان اینکه حدود 30 درصد مدارس شهرستان هوراند در حال تخریب بوده و نیاز به بازسازی و احداث مجدد دارد، افزود: 30 درصد مدارسی که نیاز به بازسازی دارد حدوداً 60 کلاس درس را داراست.


Page Generated in 0/0058 sec