printlogo


کد خبر: 173767تاریخ: 1396/1/19 00:00
اخبار

وحدت ملی پای صندوق‌های رأی خدمت به اسلام و نظام است
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه انسجام و وحدت ملی مردم در پای صندوق‌های رأی خدمت به اسلام و نظام است، گفت: امیدوارم ملت روشن و بیدار ما در روز انتخابات حضور همگانی در پای صندوق‌های رأی داشته باشند. به گزارش فارس، آیت‌الله محمد امامی‌کاشانی در خطبه‌های نماز جمعه تهران با بیان اینکه کشور به حرکت جهادی نیاز دارد و باید مشکلات تشخیص داده شود، گفت: در چنین شرایطی در دنیایی دیوانه قرار داریم که جنایتکاران، سلاح‌های شیمیایی را در اختیار تروریست‌ها در سوریه قرار می‌دهند و حتی به سازمان ملل دروغ می‌گویند و جنایت می‌کنند و کمک‌هایی از سوی حاکمان خبیث سعودی به جنایتکاران انجام می‌شود. امام جمعه موقت تهران عنوان کرد: دشمن به دنبال نقطه ضعف کشور است، نکته‌ای را که مقام معظم رهبری مبنی بر حضور و انسجام مردم در پای صندوق‌های رأی فرمودند باید بخوبی اجرا کنیم زیرا این مساله خدمت به اسلام، ‌نظام و تاریخ است. آیت الله امامی‌کاشانی اظهار داشت: امیدوارم ملت روشن و بیدار ما در روز انتخابات حضور همگانی و وحدت ملی در پای صندوق‌های رأی داشته باشند. آیت الله امامی‌کاشانی عنوان کرد: اگر در تمام طبقات مانند دستگاه‌های تقنینی،‌ اجرایی،‌ قضایی و در متن جامعه مانند شرکت‌ها، کارخانه‌ها و مراکز تولید و توزیع و تمام آحاد ایمان وجود داشته باشد کسی نان حرام نمی‌خورد و کسی کالای قاچاق وارد نمی‌کند، اگر کارگران به دقت در کیفیت ایمان داشته باشند تولیداتشان با تولیدات خارجی رقابت می‌کند ولی اگر ایمان نداشته باشند کالاهای ناقصی به مردم ارائه می‌شود.

انتقاد آیت‌الله نوری همدانی از عدم پاسخ قاطعانه به نخست‌وزیر انگلیس
استاد برجسته حوزه علمیه قم گفت: اگر مقام‌های کشورمان به نخست‌وزیر انگلیس پاسخ قاطع می‌دادند، او دوباره سخنان خودش را درباره ایران تکرار نمی‌کرد. به گزارش فارس، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی در دیدار بسیجیان و فعالان فرهنگی استان‌های قم و البرز با اشاره به جنگ نرم دشمنان گفت: آنها در کل دنیا به این جنگ مشغول هستند، در کشورهایی همچون سوریه و عراق شاهد جنگ نرم دشمنان هستیم، آنها سعی می‌کنند با تبلیغات خودشان را قدرتمند نشان بدهند و به اسلام و مسلمین ضربه بزنند. وی ادامه داد: در سوریه زمانی که ارتش این کشور مشغول پیشروی بود، دشمنان از استفاده ارتش سوریه از مواد سمی سخن گفتند؛ آمریکا، فرانسه، انگلیس، اسرائیل و عربستان هر روز برای ما نقشه می‌کشند و این جریان علیه اسلام و انقلاب اسلامی ایران بشدت برقرار است. استاد برجسته حوزه علمیه قم افزود: نخست‌وزیر انگلیس چند ماه پیش در سفر خودش به بحرین گفته بود ایران تروریست است تا از این طریق بتواند سلاح‌های انگلیسی را به کشورهای عربی بفروشد، نخست‌وزیر انگلیس طی روزهای اخیر هم در سفرش به عربستان دوباره سخنان قبلی خودش را درباره ایران تکرار کرد. آیت‌الله نوری‌همدانی با انتقاد از عدم پاسخ قاطع به نخست‌وزیر انگلیس اظهار کرد: اگر مقام‌های کشور به این فرد پاسخ قاطع می‌دادند، او سخنان خودش را درباره ایران تکرار نمی‌کرد. مسلمانان باید قدرت و صلابت خودشان را نشان بدهند، باید افرادی در کشور به دقت و بصیرت مجهز شوند تا دشمنان جرأت یاوه‌سرایی را پیدا نکنند.

امیرعبداللهیان با اشاره به حمله آمریکا به سوریه:
اولویت آمریکا مبارزه با داعش نیست
مدیرکل امور بین‌الملل مجلس، حمله موشکی آمریکا به سوریه را اقدامی شتابزده و مغایر حقوق بین‌الملل و منشور سازمان ملل توصیف کرد. حسین امیرعبداللهیان در اظهاراتی درباره حمله نظامی آمریکا به سوریه، این اقدام را نادیده گرفتن تلاش‌ها برای حل سیاسی این بحران دانست و گفت: آمریکایی‌ها نشان دادند کماکان اولویت آنها مبارزه با داعش نیست. وی با بیان اینکه پیام حمله نظامی آمریکا به سوریه، تشویق تروریسم است، افزود: این اقدام شتابزده نظامی مغایر حقوق بین‌الملل و منشور سازمان ملل، افراط‌گرایی و تروریسم را در منطقه تقویت می‌کند. مدیرکل امور بین‌الملل مجلس، اتهام کاربرد سلاح شیمیایی از سوی سوریه در شرایطی که سوریه پیش از این خلع سلاح شیمیایی شده را نیازمند بررسی دقیق سازمان منع گسترش سلاح های شیمیایی و سازمان ملل دانست و تصریح کرد: بی‌تردید اقدام نظامی آمریکا علیه سوریه به ضرر امنیت منطقه و جهان است.


Page Generated in 0/0122 sec