printlogo


کد خبر: 173828تاریخ: 1396/1/20 00:00
اخبار

قدردانی بذرپاش از جبهه مردمی نیروهای انقلاب
نماینده مردم تهران در مجلس نهم در پیامی به اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اعلام کرد همه باید تلاش کنیم  نشاط را به جامعه بویژه نسل جوان و هوشمندمان بازگردانیم.
مهرداد بذرپاش، عضو هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در دوره نهم در پیامی به اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اعلام کرد همه باید تلاش کنیم  نشاط را به جامعه بویژه نسل جوان و هوشمندمان بازگردانیم.
متن پیام بذرپاش به شرح زیر است:
هوالعزیز
اعضای محترم مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی
با سلام و تحیت
ملت بزرگ ایران، ملتی شایسته خدمتند و هر چه فرد انقلابی‌تر، خادم‌تر و هر چه خادم‌تر، انقلابی‌تر؛ این دو واژه از هم جداناپذیرند و نیروهای انقلاب هم،‌ شأن اصلی‌شان خدمتگزاری به ملت بزرگ ایران است و هر چه خدمتگزارتر، عزیزتر در نزد خداوند متعال و مردم. جمع شدن بزرگوارانی چون شما با هدف اعتلای کشور عزیزمان مقدس و ستودنی است. جمع شدنی که هم خدا به آن برکت می‌دهد و هم باعث دلگرمی دوستداران انقلاب و کشور خواهد بود. همه باید برای تغییر وضع موجود تلاش کنیم؛ «نه» به وضع موجود ما، نه از هوا و هوس است، بلکه از سر قدردانی ایثار ایثارگران است. «نه» به وضع موجود ما، نه از سر قدرت‌طلبی است، بلکه برای رساندن ایران به قله‌های پیشرفت و قرار گرفتن کشور در ریل کار و نشاط است. همه باید تلاش کنیم کشور را به نمایشگاه کار و کارآمدی تبدیل کنیم. نشاط را که به خاطر برخی مدیریت‌های کسل‌کننده تا حدودی از میان ما رخت بربسته، به جامعه بویژه نسل جوان و هوشمندمان بازگردانیم؛ این، جز با همت شما عزیزان میسر نخواهد بود، به‌طور قطع این شدنی است و ما می‌توانیم. از اینکه بنده را که کوچک شما هستم، مورد اعتماد قرار دادید، صمیمانه قدردانم و به خود می‌بالم که چون شما بزرگوارانی که از جماعت خوبان، فرهیختگان و مؤمنان هستید را در کنار خود دارم و تا دستیابی به هدف والا در کنار هم هستیم؛ ان‌شاءالله.
فرزند ایران سرافراز
مهرداد بذرپاش
19 فروردین 96


آیت‌الله یزدی در سمت ریاست جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابقا شد
‌رئیس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: انتخابات هیأت رئیسه جامعه مدرسین روز جمعه برگزار شد و آیت‌الله محمد یزدی به عنوان رئیس و حضرات آیات محمد مومن، سیدهاشم حسینی‌بوشهری، محسن اراکی، سیداحمد خاتمی و ابوالقاسم وافی به عنوان اعضای هیأت رئیسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم انتخاب شدند. حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌سیریزی با تشریح ساختار جامعه مدرسین افزود: این نهاد مقدس حوزوی دارای 4 معاونت جامعه و روحانیت، جامعه و نظام، جامعه و مردم و اداری – مالی و دفتر جامعه مدرسین، دبیرخانه علمی – محتوایی و دفتر امور بین‌الملل است. وی همچنین در ارتباط با جایگاه هیأت‌رئیسه جامعه مدرسین ابراز کرد: یکی دیگر از ارکان اصلی این نهاد مقدس هیأت‌رئیسه آن است که طبق شرح وظایف خود عمل می کند و اعضای آن طی یک دوره 2 ساله انتخاب می‌شوند. رئیس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان با اشاره به برگزاری انتخابات جدید هیأت رئیسه جامعه مدرسین بیان کرد: با توجه به اتمام دوره هیأت رئیسه و براساس اساسنامه جامعه، انتخابات هیأت رئیسه در دوره جدید در جلسه روز جمعه برگزار شد و آیت‌الله محمد یزدی به عنوان رئیس و حضرات آیات محمد مومن، سیدهاشم حسینی‌بوشهری، محسن اراکی، سیداحمد خاتمی و ابوالقاسم وافی به عنوان اعضای هیأت‌رئیسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم انتخاب شدند.


Page Generated in 0/0057 sec