printlogo


کد خبر: 173834تاریخ: 1396/1/20 00:00
سرخط خبر

 محمد سعیدی، مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از اضافه شدن کشتی «ایران‌کاشان» به ناوگان این شرکت در روزهای آینده خبر داد و گفت: امسال سفارشات جدیدی به ایزوایکو ارائه می‌شود.
 پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری بازه زمانی اول اردیبهشت تا ۳۱ خرداد امسال از  ۲۱ فروردین (دوشنبه) با 30 درصد تخفیف شروع خواهد شد. متقاضیان برای دریافت بلیت می‌توانند به یکی از مراکز فروش مجاز بلیت قطار در سراسر کشور و نیز سایت اینترنتی راه‌آهن به نشانی www.rai.ir مراجعه کنند.
 رئیس سازمان شیلات ایران گفت: برای  تولید ۲۰۰ هزار تن ماهی در قفس ظرف برنامه ششم توسعه به ۸ هزار میلیارد تومان تسهیلات و ۲ تا ۴ هزار میلیارد تومان آورده بخش خصوصی نیاز است.
 مدیرکل اشتغال اتباع خارجی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی از افزایش جریمه کارفرمایان در صورت اشتغال اتباع غیرمجاز خبر داد و گفت: بنا بر مصوبه شورایعالی کار درباره حداقل دستمزد امسال، مبلغ جریمه بابت هر روز اشتغال غیرمجاز اتباع خارجی یک میلیون و ۵۴۹ هزار و ۸۸۵ ریال خواهد بود.
 امیدعلی پارسا، رئیس مرکز آمار از برنامه برای تغییر سال پایه رشد اقتصادی به ۹۰ و تورم به ۹۵ خبر داد و گفت: هم مرکز آمار و هم بانک مرکزی این تغییر را به صورت مشترک انجام می‌دهند اما ما یگانه مرجع آماری هستیم.
 رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق گفت: نرخ سود بانکی، نرخ تسهیلات و نرخ تورم مشکلاتی را برای تولید و صنعت ایجاد کرده‌اند. برای حل این ماجرا باید مقداری جهانی اندیشید.
 علیرضا محجوب، رئیس فراکسیون کارگری مجلس در نامه‌ای به رئیس‌جمهور خواستار بازگشت لایحه اصلاح قانون کار از مجلس به دولت شد.
 


Page Generated in 0/0059 sec