printlogo


کد خبر: 173838تاریخ: 1396/1/20 00:00
کوتاه و گویا

  طرح «ماهی حوض قصه‌ها» همزمان با فرا رسیدن بهار و روز جهانی کتاب کودک به همت سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران در مراکز فرهنگی و هنری شهر تهران در حال برگزاری است. طرح «ماهی حوض قصه‌ها» که به گردآوری ماهی‌های قرمز سفره‌های هفت‌سین شهروندان و اهدای کتاب به کودکان اختصاص دارد، با هدف حفظ محیط زیست و جلوگیری از تلف شدن این ماهی‌ها برگزار می‌شود، چرا که ماهی‌های قرمز در آب‌های جاری چندان عمر نمی‌کنند و آب‌های سطحی را هم آلوده می‌کنند و بهترین راه سپردن آنها به حوض است.
  سعید احمدیانی، معاون فنی و عمران منطقه 3 با بیان اینکه بوستان شریعتی به بوستان
توان یابان تبدیل می‌شود، گفت: با همسطح‌سازی بوستان شریعتی، دسترسی توان‌یابان به این بوستان از  8 نقطه امکانپذیر شده است به طوری که هرگونه مانعی که باعث مختل شدن تردد این افراد می‌شود مانند پل‌ها و پله‌ها حذف شده است.
  زهرا احمدی‌پور، رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: وجود نگاه فرهنگی و آموزشی بین نخبگان و صاحب‌نظران استان بوشهر یک سرمایه انسانی ارزشمند است که باید از آن بهره‌برداری شود.
  با هدف ترغیب و تشویق شهروندان به انجام حرکات ورزشی و ارتقای سطح سلامت جامعه، بیش از 70 رشته ورزشی در بوستان‌های شمال تهران اجرا شد.
  محمد بنی‌حسن، معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی به مناسبت فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت علی علیه‌السلام در ایستگاه‌های منتخب مترو خبر داد.
  نرگس معدنی‌پور، شهردار منطقه 13  با اشاره به نورپردازی خیابان پیروزی از میدان شهدا تا بزرگراه امام علی(ع) گفت: این پروژه بزرگ‌ترین پروژه نورپردازی شرق تهران است که از سال گذشته آغاز شده و عملیات اجرایی آن هم‌اکنون ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان خردادماه سال جاری افتتاح شود.
  عباس بابازاده،  شهردار منطقه 10 از آغاز برنامه‌های فصل نیایش با رویکرد بهره‌گیری از آموزه‌های سبک زندگی علوی با محوریت نهج‌البلاغه‌خوانی، یتیم‌نوازی و بخشندگی در سطح محلات خبر داد.
  رضا قمرزاده، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ورود به حوزه فعالیت‌های علمی در مراکز فرهنگی‌‌وهنری را از مهم‌ترین دغدغه‌های این معاونت در سال جدید عنوان کرد.
  سعید طلوعی، شهردار منطقه 7 از اجرای طرح فوریتی آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری با تاکید بر لکه‌گیری معابر هم‌مرز یا همجوار با مناطق مجاور، معابر اصلی و شریانی خبر داد.


Page Generated in 0/0054 sec