printlogo


کد خبر: 173883تاریخ: 1396/1/21 00:00
رویدادها

فیلمبرداری «دارکوب» به پایان رسید
نخستین عکس از جمشید هاشم‌پور در فیلم سینمایی «دارکوب» به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی در حالی منتشر شده است که فیلمبرداری این اثر سینمایی در روزهای گذشته به پایان رسید. به گزارش تسنیم، جمشید هاشم‌پور و شادی کرم‌رودی آخرین بازیگرانی بودند که جلوی دوربین رفتند. فیلمبرداری «دارکوب» اواخر بهمن‌ماه آغاز شده بود و در این مدت، مهناز افشار، سارا بهرامی، جمشید هاشم‌پور، هادی حجازی‌فر، توفان مهردادیان، نگار عابدی، شادی کرم‌رودی، ثریا حلی، آتیه جاوید، علیرضا کی‌منش و امین حیایی در لوکیشن‌های مختلف جلوی دوربین علیرضا برازنده رفتند. «دارکوب» داستان اجتماعی روابط انسانی افراد جامعه را در رو در رویی با معضلات اجتماعی و اعتیاد، با نگاهی متفاوت روایت می‌کند. «دارکوب» محصول موسسه سینمایی سیمای مهر است که «ماجرای نیمروز» را در اکران نوروز به نمایش عمومی گذاشته است.

چاپ شصت‌وچهارم انسان 250 ساله
شمارگان کتاب «انسان ۲۵۰ ساله» روایتی از زندگی سیاسی - مبارزاتی ائمه(ع) به ۲۵۰ هزار نسخه رسید. به گزارش فارس، کتاب «انسان 250 ساله» در ششمین سال انتشار از مرز 250هزار نسخه گذشت. این کتاب پس از گذشت 6 سال از انتشار در نوبت چاپ شصت‌وچهارم به شمارگان 250 هزار نسخه دست پیدا کرد.  «انسان 250 ساله» که روایتی از زندگی سیاسی- مبارزاتی ائمه معصومین(ع) از بیان رهبر انقلاب است را انتشارات موسسه جهادی(صهبا) منتشر کرده است. در این کتاب نگاهی به زندگی سیاسی و اجتماعی اهل بیت(ع) شده که موسسه فرهنگی ایمان جهادی(صهبا) آن را منتشر کرده است. بیانات مهم و مبسوط مقام معظم رهبری در دومین کنگره جهانی امام رضا علیه‌السلام- مرداد 1365- درباره عنصر جهاد و مبارزه سیاسی در زندگی ائمه علیهم‌السلام و طرح عنوان کلیدی «انسان 250 ساله» که تصویرگر حرکت یکپارچه و پیوسته ائمه به سوی مقصدی واحد است، بهانه‌ تدوین کتاب «انسان 250 ساله» شد و اکنون پس از گذشت 6 سال با اقبال مخاطبان روبه‌رو شده است. این کتاب را انتشارات موسسه جهادی(صهبا) برای نخستین مرتبه در تیر 1390 منتشر کرده و اکنون در اردیبهشت 1396 پس از رسیدن به چاپ شصت‌وچهارم توانسته به شمارگان 250 هزار نسخه دست پیدا کند.

روایت 7 هنرمند از 7 چهره هنر انقلاب در پرتره
ویژه‌برنامه «پرتره» به مناسبت هفته هنر انقلاب از شبکه مستند پخش خواهد شد. این برنامه از سه‌شنبه 22 فروردین از ساعت 18:30 روی آنتن خواهد رفت. این ویژه نامه  با پخش 7 مستند پرتره از هنرمندان انقلاب اسلامی به معرفی آنان می‌پردازد.  هدایت‌الله بهبودی(نویسنده)، فرج‌الله سلحشور(کارگردان)، عبدالحمید قدیریان(نقاش)، مازیار بیژنی(کاریکاتوریست)، علی موسوی‌گرمارودی(شاعر)، امیرعلی جوادیان(عکاس) و بهروز افخمی(کارگردان)، 7 چهره‌ای هستند که هفت هنرمند انقلاب پیرامون آنها با «پرتره» گفت‌وگو خواهند کرد. این برنامه 7 قسمتی محصول سازمان سینمایی حوزه به تهیه‌کنندگی سیدحسین میری و کارگردانی سیدمهدی موسوی و صادق شهربانویی است. از دیگر عوامل این مجموعه  می‌توان به سیدحسین حسینی، راوی برنامه، مهدی خانعلی‌زاده، سردبیر، یاسر فریادرس، روابط عمومی و ارتباطات و احسان فروغی، مدیر تولید اشاره کرد.

شیمی‌درمانی کاسه‌ساز ادامه دارد
حبیب‌الله کاسه‌ساز، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «اخراجی‌های یک» گفت: متاسفانه مشکلی در ناحیه معده‌ام دارم که چند وقتی است درگیر آن هستم. به گزارش میزان، وی ادامه داد: حدود یک هفته است برای انجام مراحل شیمی‌درمانی در بیمارستان بستری شده‌ام. کاسه‌ساز افزود: 3 دوره مرحله شیمی‌درمانی را در طول این یک هفته پشت‌سر گذاشتم و معده‌ام را تخلیه کردند. این تهیه‌کننده سینما خاطرنشان کرد: پزشکان نتیجه 3 دوره شیمی‌درمانی‌ام را موفقیت‌آمیز اعلام کرده‌اند و بزودی از بیمارستان مرخص می‌شوم و منتظر آزمایش‌ها می‌مانم که بدانم چه کاری باید انجام دهم.


Page Generated in 0/0060 sec