printlogo


کد خبر: 173887تاریخ: 1396/1/21 00:00
اخبار

تیم‌های نظامی می‌توانند به طور مساوی بازیکن سرباز بگیرند
رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش گفت: تیم‌های نظامی لیگ برتر می‌توانند از این به بعد به طور مساوی بازیکن سرباز بگیرند. امیرسرتیپ دوم فولادی در گفت‌وگو با فارس درباره اینکه گفته می‌شود از  فصل آینده همه تیم‌های لیگ برتری می‌توانند بازیکن سرباز بگیرند، اظهار داشت: من اینگونه نگفتم بلکه مقرر شد تیم‌های لیگ برتری که نظامی هستند براساس نیازمندی به طور مساوی بازیکن سرباز جذب کنند نه همه تیم‌های لیگ برتری.  وی ادامه داد: چندی قبل ناخدا آذرگون بابت جذب عالیشاه و نوراللهی توسط تراکتورسازی گلایه‌هایی داشت و فکر می‌کرد به خاطر پول این دو بازیکن جذب تراکتور شده‌اند که این طور نبود.  ما به خاطر حضور پرقدرت تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا این دو بازیکن را به تراکتورسازی فرستادیم ولی قرار شد برای فصل جدید و در صورت صعود ملوان به لیگ برتر تیم‌های نظامی به طور مساوی بازیکن سرباز جذب کنند. رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش در پاسخ به این سوال که برخی مربیان لیگ برتری معتقد هستند تیم‌های غیرنظامی هم زحمت می‌کشند و باید بازیکن سرباز داشته باشند، گفت: این انتقاد هم می‌تواند درست باشد اما تصمیم‌گیری در این باره برعهده شورایعالی سیاست‌گذاری ورزش نیروهای مسلح است و کاری از دست ما برنمی‌آید،  فعلا قانون به این شکل است.

نگرانی فدراسیون فوتبال ایران از لحن تند نامه فیفا
رئیس فدراسیون فوتبال به خاطر لحن تند نامه فیفا به خاطر اتفاقات ناگوار ایران و چین، ابراز نگرانی کرد. مهدی تاج با بیان اینکه داور و ناظر داوری دیدار ایران و چین در مرحله انتخابی جام‌جهانی روسیه گزارش تندی را به فیفا ارائه داده‌اند، گفت: پرتاب نارنجک در دیدار با چین که منجر به آسیب‌دیدگی کمک‌داور شد و نیز برخی رفتارهای ناشایست مانند پایین کشیدن پرچم‌های فیفا، باعث شده فیفا نامه‌ای به فدراسیون ایران ارسال کند که متنش بسیار نگران‌کننده است.  او ادامه داد: شاید درباره پرتاب نارنجک کنار کمک‌داور دست‌هایی پشت پرده باشد که خواهان محروم شدن هواداران فوتبال ایران از دیدن بازی‌ها در ورزشگاه باشند اما در کل این کارها مخرب است. تاج همچنین از قوانین انضباطی جدید فیفا و جریمه‌های تعیین ‌شده از سوی فدراسیون جهانی خبر داد و گفت: قوانین جدید بسیار سختگیرانه است و می‌تواند مشکلات زیادی برای فوتبال ایران درست کند.

واکنش بهداد سلیمی  به شکسته شدن رکوردش
قهرمان وزنه‌برداری سنگین وزن جهان به شکسته شدن رکوردش توسط وزنه‌بردار گرجستانی واکنش نشان داد. لاشا تالاخادزه، قهرمان طلایی المپیک 2016 ریو در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی اروپا در شهر اسپلیت کرواسی رکورد یکضرب جهان که پیش از این با 216 کیلوگرم در اختیار بهداد سلیمی بود را شکست.  این وزنه‌بردار گرجستانی توانست در این حرکت وزنه 217 کیلوگرمی را بالای سر برد و رکورددار جهان شود.  تالاخادزه در حرکت دوضرب نیز وزنه 250 کیلوگرمی را مهار کرد.  بهداد سلیمی، قهرمان وزنه‌برداری ایران و جهان اینگونه به شکسته شدنش رکوردش واکنش نشان داد: اگر همه چیز خوب باشد وعده ما همین امسال در آمریکا و روی تخته مسابقات جهانی.

فدراسیون فوتبال ایران  به دنبال جانشین کی‌روش!
یک سایت خبری اعلام کرد فدراسیون فوتبال به دنبال یک مربی مشهورتر نسبت به کارلوس کی‌روش است! سایت «ارم نیوز» ابوظبی که پیش از این هم سابقه جوسازی و انتشار اخبار غیرواقعی از فوتبال ایران را داشته است در تازه‌ترین اقدام خود، خبری را به نقل از مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال مطرح کرده است.  در این خبر عنوان شده که فدراسیون فوتبال ایران به دنبال مربی بهتری نسبت به کارلوس کی‌روش است! این سایت نوشت: «مهدی تاج روز شنبه اعلام کرد فدراسیون فوتبال ایران به دنبال مربی جدیدی برای تیم ملی ایران به جای کارلوس کی‌روش است.  تاج در مصاحبه‌ای گفت که ایران دنبال مربی بهتر و مشهورتری نسبت به کی‌روش بعد از صعود به جام‌جهانی روسیه است که این مساله نشان‌دهنده مشکلات شدید بین فدراسیون و اعضای تیم ملی ایران است». این سایت در ادامه نوشته است: «مهدی تاج همچنین به علی کفاشیان رئیس سابق فدراسیون ایران اشاره کرد که در قرارداد کارلوس کی‌روش شرط تمدید قرارداد کی‌روش را چه در صورت صعود به جام‌جهانی و چه ناکامی در این امر لحاظ کرده است».


Page Generated in 0/0069 sec