printlogo


کد خبر: 173979تاریخ: 1396/1/23 00:00
تساوی ارزشمند استقلال در تاشکند
آماده برای صعود

شاگردان علیرضا منصوریان مقابل لکوموتیو ازبکستان بازی باخته را به تساوی کشانده و به یک امتیاز ارزشمند دست یافتند. تیم‌های لکوموتیو ازبکستان و استقلال در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند و در پایان به تساوی یک - یک رضایت دادند. تک‌گل استقلال را کاوه رضایی در دقیقه ۸۷ به ثمر رساند. در ابتدای این بازی تیم فوتبال لکوموتیو به حملات پردامنه‌ای دست زد و یک فرصت خوب را هم در دقیقه هشتم به‌دست آورد که علی‌بائف آن را به سمت دروازه استقلال زد اما رحمتی توپ را بخوبی دفع کرد. در ادامه و در دقیقه ۱۳ روی اشتباه فرشید باقری، مهاجم لکوموتیو در موقعیتی تک به تک با رحمتی قرار گرفت و با یک شوت دقیق بیکیمایف گل نخست بازی را به ثمر رساند. بعد از گل تیم لکوموتیو، استقلالی‌ها جلو آمدند و در دقیقه ۲۱ محسن کریمی شانس گلزنی داشت اما شوت او با اختلافی اندک راهی اوت شد. در ادامه این نیمه یک ضربه ایستگاهی در دقیقه ۴۰ به سود استقلال اعلام شد که این توپ را امید ابراهیمی به سمت دروازه حریف زد که با اختلافی اندک راهی اوت شد. شاگردان منصوریان نیمه دوم را برای رسیدن به گل تساوی، هجومی آغاز کرده و چند حمله نصفه و نیمه روی دروازه حریف تدارک دیدند. در دقیقه ۵۲ ضربه خطرناک یولداشوف از کنار دروازه رحمتی به بیرون رفت. در ادامه و در دقیقه ۵۷ تعویضی از سوی سرمربی استقلال انجام گرفت و جابر انصاری پیش از ضربه ایستگاهی ابراهیمی وارد زمین شد اما در حالی که به نظر می‌رسید استقلالی‌ها با این تعویض برنامه‌ای برای ضربه ایستگاهی دارند اما موفق به گلزنی نشدند. بهترین موقعیت استقلال در دقیقه ۸۵ از دست رفت و ضربه سر بهنام برزای توسط مدافع حریف از روی خط دروازه برگشت داده شد اما یک دقیقه بعد کاوه رضایی بالاخره موفق شد بازی را به تساوی بکشاند و با ضربه‌ای فنی و زیبا، توپ را به گوشه دروازه نماینده ازبکستان فرستاد. در ادامه لکوموتیو می‌توانست به گل دوم برسد اما بازیکن این تیم موقعیت تک به تک را به بالای دروازه زد. استقلال با این تساوی، ۷ امتیازی شد و همچنان در صدر جدول باقی ماند.
گل کاوه برای صعود
ضربه کاوه رضایی در دقیقه 87 بازی باعث شد تا استقلال در روزی که 2 نیمه متفاوت داشت، تاشکند را با امتیاز ترک کند. آبی‌پوشان با این یک امتیاز جمع امتیازات خود را به 7 رساندند و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به 2 حریف دیگر یعنی التعاون و الاهلی در پایان این هفته از مسابقات نیز همچنان صدرنشین خواهند بود. حالا استقلال می‌تواند با کسب یک برد در 2 بازی پیش رو صعود خود را حتمی کند و این موضوع را مدیون ضربه دقیق کاوه رضایی است که باعث شد این تیم تاشکند را با امتیاز ترک کند. استقلالی‌ها حالا با خیالی آسوده پا به دیدار خانگی برابر الاهلی خواهند گذاشت تا با یک برد خانگی جشن صعود را پیش چشم هواداران خود برگزار کنند.
اسکار برزیلی 2 پنالتی را سوزاند
اوراواردز ژاپن موفق شد در هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مقابل شاگردان ویاش بواش به برتری برسد. در ادامه رقابت‌های هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، اوراواردز ژاپن میزبان شانگهای چین بود و با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. هدایت شانگهای را آندره ویاش بواش برعهده دارد و تک‌گل تیم ژاپنی را رافائل سیلوا در دقیقه 44 به ثمر رساند. در این دیدار اسکار برزیلی ستاره سابق چلسی 2 پنالتی را برای شانگهای چین از دست داد. در گروه F اوراواردز ژاپن با 9 امتیاز صدرنشین شد، شانگهای چین با 9 امتیاز دوم است و سئول و وسترن با 3 امتیاز سوم و چهارم هستند.
 


Page Generated in 0/0056 sec