printlogo


کد خبر: 173983تاریخ: 1396/1/23 00:00
اخبار

باباجان‌زاده و میکائیلی مربی کشتی فرنگی جوانان شدند
فرنگی‌کار وزن 85 کیلوگرم ایران به دلیل قصدش برای ادامه کشتی از کادرفنی تیم‌‌‌ملی کشتی فرنگی جوانان کنار گذاشته شد. به‌ گزارش ‌ایسنا، داوود عابدین‌زاده که جمعه هفته‌ گذشته به کادرفنی تیم‌‌‌ملی کشتی فرنگی جوانان ‌اضافه شده بود پس از اینکه اعلام کرد تنها 4 یا 5 ماه می‌تواند در کنار این تیم باشد، چرا که قصدش ادامه‌ حضور در دنیای قهرمانی است، از سوی حمید باوفا، سرمربی تیم‌‌‌ملی کشتی فرنگی جوانان کنار گذاشته شد. به دنبال این موضوع مجتبی باباجان‌زاده و روح‌الله میکائیلی به عنوان دستیاران حمید باوفا به کادرفنی تیم‌‌‌ملی کشتی فرنگی جوانان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان ‌اضافه شدند.

اسماعیل‌پور، نامزد کسب عنوان بهترین فوتسالیست جهان
ملی‌پوش فوتسال ایران در بین ۱۰ بازیکن برتر جهان قرار گرفت و کاندیدای کسب عنوان بهترین بازیکن شد. سایت فوتسال پلنت اسامی ۱۰ کاندیدای عنوان بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۶ را اعلام کرد که نام احمد اسماعیل‌پور نیز در بین کاندیداها به چشم می‌خورد. اسماعیل‌پور که در جام‌جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا گل‌های سرنوشت‌سازی را برای تیم‌‌‌ملی ایران به ثمر رسانده بود، در پایان مسابقات عنوان سومین بازیکن برتر جام را کسب کرد.

عنایتی کفش‌هایش را می‌آویزد
مهاجم باتجربه و سابق استقلال در دیداری مقابل این تیم حاضر می‌شود و از فوتبال خداحافظی می‌کند. رضا عنایتی، مهاجم سابق استقلال و حال حاضر صبای قم در دیدار هفته آینده صبا مقابل استقلال کفش‌هایش را خواهد آویخت و از فوتبال خداحافظی خواهد کرد. وی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های استقلال تهران، سپاهان، مس کرمان، النصر و الامارات امارات را دارد اعلام کرد روز شنبه و در دیدار مقابل استقلال چهار گوشه زمین را می‌بوسد و از فوتبال خداحافظی می‌کند. عنایتی موفق شد ۳۱۳ گل برای تیم‌های باشگاهی خود به ثمر برساند. او همچنین ۳۰ بار پیراهن تیم‌ملی ایران را بر تن کرد و موفق شد ۸ بار دروازه حریفان را فرو بریزد.

بحران در آرسنال با شکست از کریستال پالاس به اوج رسید
شکست سنگین آرسنال برابر کریستال پالاس خروج ونگر از این تیم را تسریع خواهد کرد. در هفته جاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن آرسنال در خانه کریستال پالاس با 3 گل نتیجه را واگذار کرد. شاگردان ونگر در حالی در سلهرست پارک به مصاف کریستال پالاس رفتند که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نیاز مبرمی به کسب برد در این دیدار داشتند ولی در ادامه نتایج و نمایش دور از انتظار هفته‌های اخیر خود تن به شکست دادند. در این دیدار تاونسوند، کابای و میلیوویچ برای پالاس گلزنی کردند تا چهارمین باخت پیاپی خارج از خانه ونگر ثبت شود و این تیم در رده ششم بماند. اکنون شانس توپچی‌ها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان بسیار سخت شده است و بعد از مدت‌ها این تیم احتمالا در لیگ قهرمانان غایب خواهد بود. البته ونگر و آرسنال هنوز در جام حذفی حضور دارند و باید در نیمه‌نهایی این رقابت‌ها برابر منچسترسیتی قرار بگیرند. شاید تنها راه برای ماندن ونگر، قهرمانی آرسنال در جام حذفی باشد.

بازتاب ضربه پنالتی عجیب طارمی در رسانه‌های جهان
پنالتی از دست رفته مهاجم قرمزپوشان تهران او را در کانون توجه گروهی از رسانه‌های بزرگ جهان قرار داد. مهدی طارمی با هدر دادن ضربه پنالتی‌اش در بازی دوشنبه‌شب تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الریان قطر در ورزشگاه آزادی نه تنها فرصت پیروزی را از نماینده ایران گرفت بلکه خودش را با موجی از انتقادات مواجه کرد. پنالتی‌ای که طارمی آن را به صورت ضربه چیپ از بالای دروازه نماینده قطر خارج از چارچوب زد، مورد توجه گروهی از رسانه‌های ورزشی جهان نیز قرار گرفت. سایت گل در خبری با عنوان «پانِکای (پنالتی چیپ) شرم‌آور برای پرسپولیس گران تمام شد» نوشته است: «ضربه وحشتناک طارمی با اختلافی زیاد از بالای تیر افقی به بیرون از زمین رفت.» در همین حال شبکه «بی‌این اسپورت» و سایت مجله «فور فور تو» هم به موقعیتی که مهاجم پرسپولیس هدر داد اشاره کرده و نوشتند ضربه بسیار بد او فرصت کسب پیروزی را از تیمش گرفت.
 


Page Generated in 0/0146 sec