printlogo


کد خبر: 174054تاریخ: 1396/1/26 00:00
اخبار

ادامه «هفت» بعد از انتخابات
برنامه سینمایی «هفت» روی آنتن نمی‌رود. به گزارش روابط عمومی برنامه هفت، ناصر کریمان، مدیر گروه اجتماعی شبکه 3 سیما اعلام کرد: برنامه سینمایی «هفت» تا بعد از انتخابات ریاست جمهوری 96 پخش نخواهد شد و سری جدید این برنامه پس از برگزاری انتخابات با تیم جدیدی می‌آید. وی در این باره افزود: باتوجه به اتمام قرارداد دومین سال اجرای این برنامه با سازمان صداوسیما، جلساتی با گروه ساخت برنامه «هفت» جهت توافق مجدد برگزار و خواسته‌های سازمان صداوسیما طرح شد. از سویی آقای افخمی به دنبال ساخت فیلم سینمایی‌شان بودند. در نهایت تفاهم دوسویه این شد که پس از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری، تیم جدیدی بر سر کار بیاید. مدیر گروه اجتماعی شبکه 3 خاطرنشان کرد: البته آقای افخمی به عنوان کارشناس در زمان مقتضی در سری جدید برنامه «هفت» حضور پیدا خواهند کرد و از نظرات ایشان استفاده خواهد شد. کریمان در پایان بیان کرد: ساختار سری جدید این برنامه متعاقبا تعیین و اعلام خواهد شد‌.

بهروز افخمی:
به آنچه در «هفت» می‌خواستم رسیدم
بهروز افخمی مجری برنامه سینمایی «هفت» علت جدایش از این برنامه را شرح داد. به گزارش تسنیم،  بهروز افخمی، مجری برنامه سینمایی «هفت» درباره علت جدایی‌اش از این برنامه گفت: پس از 2 سال قرارداد همکاری ما با سازمان صداوسیما به اتمام رسید. وی ادامه داد: لذا در سال جدید برای توافق مجدد جلسه‌ای با مدیران تلویزیون داشتیم که همه‌چیز با خوبی و خوشی همراه بود. من در آن جلسه به مدیران اعلام کردم می‌خواهم سراغ ساخت فیلم سینمایی‌ام بروم، چرا که فکر می‌کنم دیگر همه گفتنی‌ها را گفته‌ و به آنچه در «هفت» می‌خواستم رسیده‌ام. افخمی بیان کرد: مدیران تلویزیون نیز به دنبال ایجاد تغییراتی در ساختار برنامه بودند و خواسته‌هایی داشتند. در نهایت به این توافق رسیدیم که بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری، گروه دیگری برنامه «هفت» را اجرا کنند ولی ان‌شاءالله هر زمان لازم بود و تیم جدید خواست در «هفت» حضور پیدا خواهم کرد. افخمی افزود: من به مدیران سازمان نیز اعلام کردم دیگر حرف جدیدی برای گفتن ندارم و فکر می‌کنم هر آنچه لازم بوده را گفته‌ و انجام داده‌ام و نتیجه لازم را نیز در «هفت» گرفته‌ام. امیدوارم تیم جدید با انرژی جدید بیاید و بتواند حرف‌های جدیدتری بزند. مجری سری سوم «هفت» در نهایت بیان کرد: در این مدتی که به عنوان مجری «هفت» در شبکه 3 همکاری داشتم، هم تجربیات خوبی کسب کردم و هم روزهای خوبی بود. همچنان هم اگر «هفت» لازم بداند، به عنوان میهمان در آن شرکت خواهم کرد. گفتنی است، برنامه هفت، یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های سینمایی بود که توانست در جشنواره اخیر فجر نمایشی موفق داشته باشد. در یکی از این برنامه‌ها که حجت‌الله ایوبی حضور پیدا کرده بود، بحث‌های چالش‌برانگیزی درباره مدیریت ضعیف جشنواره سی‌وپنجم فجر مطرح شد. بحث‌هایی که در نهایت پس از یک ماه به عزل ایوبی از ریاست سازمان سینمایی منجر شد.

رونمایی از «با نوای کاروان»
کتاب «با نوای کاروان» با حضور محمدصادق آهنگران در لرستان رونمایی شد. به گزارش ایسنا، به‌ مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی طی مراسمی در حوزه هنری خرم‌آباد از کتاب «با نوای کاروان» با موضوع دفاع‌مقدس رونمایی شد. این کتاب پژوهشی با همکاری انتشارات سوره مهر در ۲۰۲ صفحه تألیف شده است. آرش احمدی، نویسنده بانوای کاروان، در این کتاب به نوحه‌سرایی در ایران پرداخته است؛ این موضوع از پیش از اسلام آغاز شده و تا بحث عاشورا در انقلاب و دفاع‌مقدس ادامه پیدا کرده و بررسی در  3 مرحله مصیبت، نوحه‌های سیاسی و وجه حماسی نوحه‌هاست. محمدصادق آهنگران، مداح سرشناس ایران در این مراسم ضمن تشکر از نویسنده کتاب «با نوای کاروان» گفت: نویسنده این کتاب با نوشتن این کتاب فرمان ولایت را  اجرا و آثار 8 سال دفاع‌مقدس را به نسل‌های بعدی منتقل و راه را باز کرد. او افزود: اگر کربلا زنده ماند به‌خاطر اخلاص
تمام و کمال حضرت سیدالشهدا(ع) بود چون کار سیدالشهدا(ع) خالصانه برای خدا بود و کربلا ماندگار شد و همین‌طور 8 سال دفاع‌مقدس نیز بعد از ۳۱ سال زنده مانده است. آهنگران یادآور شد: آنچه برای خدا باشد ماندگار می‌شود مانند جریان کربلا و 8 سال دفاع‌مقدس که از فرهنگ عاشورا نشأت گرفت و ماندگار شد پس اگر می‌خواهیم کارمان ماندگار شود باید برای خدا انجام دهیم.


Page Generated in 0/0160 sec