printlogo


کد خبر: 174060تاریخ: 1396/1/26 00:00
اخبار

حضور ماهینی و مسلمان در تیم منتخب لیگ قهرمان آسیا
حسین ماهینی و محسن مسلمان در تیم منتخب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا که از سوی AFC اعلام شد، قرار گرفتند. تیم منتخب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا از سوی AFC اعلام شد که از بین بازیکنان ایرانی، حسین ماهینی و محسن مسلمان در این تیم حضور دارند.
۱۱ بازیکن تیم منتخب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:
عمر باری (الریان)، هونگ جئونگ‌سو (جیانگ سو)، لی انگ (جیانگ سو)، المولد (الاهلی امارات)، حسین ماهینی (پرسپولیس)، سرخیو گارسیا (الریان)، لوئیز جونیور (لخویا)، محسن مسلمان (پرسپولیس)، کو سئونگ (سوان سامسونگ)، السوما (الاهلی عربستان) و دامیانوویچ (اف‌سی‌سئول).

جانشین انریکه در بارسا  از لیگ اتریش می‌آید
احتمال دارد جانشین لوئیس انریکه در بارسلونا، مربی‌ای باشد که در لیگ حرفه‌ای اتریش کار کرده است. از روزی که سرمربی کنونی بارسا اعلام کرد در پایان فصل به همکاری با کاتالان‌ها خاتمه خواهد داد و دیگر مسؤول فنی تیم لیونل مسی، لوئیس سوارس و نیمار نخواهد بود، مدت زیادی نگذشته است. در این چند وقت از طرف رسانه‌ها نام‌های زیادی همچون خورخه سامپائولی، رونالد کومان، مائوریسیو پوچتینو، لوران بلان، ارنستو والورده و حتی آرسن ونگر مطرح است. اما براساس گزارشی که روزنامه اسپورت اسپانیا منتشر کرد یک مربی گمنام اسپانیایی که 43 ساله است و آخرین مرتبه در لیگ اتریش مربیگری کرده، سکان هدایت را برعهده می‌گیرد. مطابق این گزارش اسکار گارسیا که تا سال قبل مربی تیم رد‌بول زالتس‌بورگ بود، مربی فصل بعد بارسا خواهد شد.

رئال‌مادرید شانس اول لیگ قهرمانان
بازی‌های این هفته لیگ قهرمانان اصلا مطابق پیش‌بینی‌ها پیش نرفت. شکست 3 بر صفر بارسلونا در تورین و همچنین شکست خانگی بایرن‌مونیخ برابر رئال همه را شگفت‌زده کرده است. با این شرایط، اکنون از بین 3 تیمی که به عنوان مدعی اصلی لیگ قهرمانان از ابتدای فصل شناخته شده بودند، رئال‌مادرید تنها شانس را برای صعود به نیمه‌نهایی دارد. بایرن کار سختی برای جبران شکست در سانتیاگو برنابئو خواهد داشت و بارسلونا هم بعید است بتواند در نوکمپ شکست سنگین بازی رفت برابر یوونتوس را جبران کند. این اتفاقات باعث شده حالا از رئال مادرید به عنوان شانس اول کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان نام برده شود و در بنگاه‌های شرط‌بندی هم رئال بالاتر از بقیه تیم‌ها بیشترین شانس را برای فتح چمپیونزلیگ به خود اختصاص داده است. اگر رئال بتواند امسال هم قهرمان اروپا شود، به نخستین تیمی تبدیل می‌شود که در لیگ قهرمانان 2 فصل پیاپی فاتح رقابت‌ها می‌شود. با توجه به بازی‌های رفت، به نظر می‌رسد رئال به همراه یوونتوس، موناکو و اتلتیکو مادرید بیشترین شانس برای تشکیل 4 تیم مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان را دارند. با این شرایط، شاگردان زیدان رسیدن به جام قهرمانی را خیلی دور از دسترس نمی‌بینند و با حذف 2 رقیب اصلی خود یعنی بارسلونا و بایرن، کهکشانی‌ها قطعا دیگر به چیزی جز قهرمانی در این رقابت‌ها نخواهند اندیشید.

توقف منچستریونایتد در بلژیک
منچستریونایتد که در لیگ اروپا در بلژیک به مصاف اندرلخت رفت برابر این تیم به تساوی رسید. در دور رفت یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا 3 دیدار برگزار شد که در حساس‌ترین بازی منچستر یونایتد به مصاف اندرلخت رفت. این دیدار که در بلژیک برگزار شد در نهایت با تساوی یک- یک به پایان رسید. در این دیدار ابتدا هنریک میخیتاریان در دقیقه 37 برای منچستریونایتد گلزنی کرد اما  در دقایق پایانی بازی اندرلخت بازی را به تساوی کشاند. در یکی دیگر از دیدارهای حساس، آژاکس در ورزشگاه خانگی خود از شالکه پذیرایی کرد و توانست با 2 گل به پیروزی برسد. سلتاویگو هم در اسپانیا برابر خنک صف‌آرایی کرد. این بازی پرگل از آب درآمد و این سلتاویگو بود که توانست  با نتیجه 3 بر 2 بازی را به سود خود به پایان رساند. دیدار بشیکتاش برابر لیون هم که به علت درگیری تماشاگران و ورود آنها به میدان با تاخیر آغاز شد با برتری 2 بر یک لیون به پایان رسید.
 


Page Generated in 0/0080 sec