printlogo


کد خبر: 174094تاریخ: 1396/1/26 00:00
مهرداد بذرپاش عنوان کرد
شمارش معکوس برای نجات اقتصاد

مهندس مهرداد بذرپاش با بیان اینکه کشور اکنون از کم‌نشاطی رنج می‌برد، گفت: همه چیز برای تغییر وضع کنونی مهیاست. بذرپاش در نشست شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب که چهارشنبه‌شب گذشته برگزار شد، اظهار داشت: امروز کشور از کم‌نشاطی رنج می‌برد، ما مدل‌های مطلوبی برای آزادی‌های اجتماعی نداشته‌ایم و حتماً کسی که سکاندار کشور می‌شود باید در حوزه نشاط و بویژه حوزه جوانان وضعیت مطلوب‌تری به وجود بیاورد. بذرپاش تصریح کرد: امروز همه چیز برای تغییر وضع موجود مهیاست، البته هر تصمیمی که مردم در 29 اردیبهشت بگیرند، تصمیم قابل احترامی است. کاندیدای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 4 دهه از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، بسیاری از اهداف انقلاب هنوز محقق نشده است، لذا این نیازمند یک مجاهدت است و قبل از این مجاهدت نیاز به با هم بودن داریم و اگر به آن خدشه‌ای وارد شود، تحقق این اهداف با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌شود، در حالی که همه چیز برای یک جشن ملی مهیاست.
مهرداد بذرپاش همچنین در جمع برخی فعالان دانشجویی گفت: انتخابات نماد خواست ملت است؛ ملتی که از مسؤولان تلاش برای خدمت بی‌منت را طلب می‌کند. وی ادامه داد: ده‌ها میلیون جوان ایرانی تکلیف انتخابات ریاست‌جمهوری را مشخص خواهند کرد. وی افزود: صاحبان تکلیف در این انتخابات، پیام انقلاب را دریافت کرده‌اند و آماده کنار گذاشتن مدعیان بی‌عمل و ناتوان، از صحنه مدیریت کشورند و موج گسترده «نه به دولت ناکارآمد و خسته» در حال فراگیری است.
بذرپاش تصریح کرد: شمارش معکوس برای تغییر دولت خسته آغاز شده است و بزودی بساط رکود، رخوت، سستی و تنبلی از کشور برچیده  و لبخند شور و نشاط و تلاش بر چهره ملت ایران نمایان خواهد شد. همه باید تلاش کنیم انتخاباتی پرشور در میان مردم رقم بخورد و مردم اثبات کرده‌اند که همواره بهترین تصمیم را اتخاذ می‌کنند.
 


Page Generated in 0/0069 sec