printlogo


کد خبر: 174102تاریخ: 1396/1/26 00:00
اخبار

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی  درگذشت حجت‌الاسلام صالحی
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، رهبر حکیم انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت عالم پرهیزکار و مدرس خدوم و پرکار،  ابوالشهید مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج سیدحسن صالحی را تسلیت گفتند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به شرح زیر است:
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
درگذشت عالم پرهیزکار و مدرس خدوم و پرکار، ابوالشهید مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج سیدحسن صالحی رحمه‌‌الله‌علیه را به خاندان محترم و فرزند گرامی و سایر بازماندگان مکرم و به همه شاگردان و ارادتمندان آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم. حق بزرگ آن مرحوم در حوزه‌ علمیه‌ مشهد که در زمانی دراز، مسند تدریس متون متعددی از کتب درسی آن را در اختیار داشت، هرگز نباید فراموش شود. رحمت و رضوان خدا بر آن عالم خدوم و نجیب.
سیدعلی خامنه‌ای
۲۴ فروردین ۱۳۹۶

نامزدهای انتخابات نزاکت اخلاقی و قانون را رعایت کنند
امام جمعه موقت تهران از نامزدهای انتخابات خواست، نزاکت اخلاقی و مر قانون را رعایت و از تخریب و تهمت پرهیز کنند. به گزارش مهر، آیت‌الله کاظم صدیقی با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: مساله انتخابات از اهم مسائل است؛ سرنوشت و آینده کشور و اقتدار نظام و سالم‌سازی آینده جامعه و «نه» گفتن به دشمن و «آری» گفتن به شهدا در انتخابات است. وی با بیان اینکه حضور در پای صندوق‌های رای هم حق و هم تکلیف است، تصریح کرد: از این جهت حق است که این کشور برای خودمان است و اگر نرویم، از حق دخیل بودن در سرنوشت استفاده نکرده‌ایم و از این جهت تکلیف است که منهای حضور، کشور و اسلام در خطر است. آیت‌الله صدیقی افزود: حضور پای صندوق‌های رای مانند همان حمایتی است که از جبهه‌ها می‌کنیم و برای خودمان عزت و افتخار می‌آفرینیم. وی در ادامه با ارائه چند توصیه به نامزدهای انتخابات تاکید کرد: آنچه توقع شرعی، ملی و قانونی است، رعایت نزاکت و اخلاق است. خطیب نماز جمعه تهران با تاکید بر اینکه هر نوع تهمت، تخریب و جوسازی خلاف منش و شخصیت نظام اسلامی است، اظهار داشت: همه باید مر قانون را رعایت کنند؛ رئیس‌جمهور بعد از رهبری حافظ قانون است، اگر کسی بخواهد رئیس‌جمهور شود و از همین ابتدا پایگاه‌های قانون را مورد حمله قرار دهد و بگوید شورای نگهبان کیست، خیلی برای ملت تلخ است.

معترضان امروز توان موشکی دیروز به دنبال انحلال ارتش بودند
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز زمزمه‌هایی می‌شنویم که برخی می‌گویند چرا باید دارای قدرت موشکی و نظامی باشیم، این زمزمه‌ها در ماه‌های اول انقلاب هم بود و می‌گفتند ارتش را می‌خواهیم چه کار و نیازی به ارتش نداریم. به گزارش فارس، امیرکیومرث حیدری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران اظهار داشت: اما بصیرت امام (ره)‌به فریاد مردم رسید و الان هم مدیون بصیرت ولی‌امر مسلمین در حمایت از نیروهای مسلح هستیم که باعث شده دارای نیروی مسلحی قوی، قدرتمند و اثرگذار در تمام معادلات دشمنان اسلام و بشریت باشیم. فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه سخنانش اظهار داشت:‌ آنهایی که برنامه‌های نظامی خود را رو، پشت و زیر میز می‌دانستند در برابر امنیت پایدار ما به حالت انفعال رسیده‌اند و متوجه شده‌اند که نمی‌توانند در برنامه‌های‌شان قدرت جمهوری اسلامی ایران را نادیده بگیرند.  فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: نیروی زمینی ارتش در حال یک تحول بزرگ و تکمیل آن است و نیروهایی که در ساختار جدید به وجود می‌آیند نیروهایی متحرک، هجومی، پرتوان و واکنش سریع هستند که طومار هر دشمنی را در کوتاه‌ترین زمان در هم می‌پیچند. فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان از راه‌اندازی 4 خط تولید گسترده در زمینه قطعات تجهیزات راهبردی و یک خط تولید قطعات بالگردی در سال جاری سخن گفت.
 


Page Generated in 0/0116 sec