printlogo


کد خبر: 174143تاریخ: 1396/1/27 00:00
اخبار

عارف لرستانی درگذشت
«عارف لرستانی» بازیگر تلویزیون روز گذشته بر اثر عارضه قلبی درگذشت. سپند امیر‌سلیمانی درباره علت این رویداد گفت: تا آنجایی که می‌دانیم عارف به علت سکسکه‌های پیاپی به بیمارستان مراجعه می‌کند و با تشخیص پزشک مرخص می‌شود. وی ادامه داد: در این‌باره که این اشتباه یا خطای پزشکی بوده من هیچ نظری نداشته و در این رابطه هیچ اطلاعی ندارم. فقط می‌دانم که عارف دیشب پس از رجوع به بیمارستان مرخص می‌شود. عارف لرستانی در 15 بهمن 1350 در کرمانشاه به دنیا آمد. این بازیگر با بازی در مجموعه‌های طنز تلویزیونی و «جنگ 77» به کارگردانی مهران مدیری پا به عرصه بازیگری گذاشت و به شهرت رسید. او در «در حاشیه»، «شوخی کردم»، «ویلای من»،‌ «قهوه تلخ»،‌ «مرد دو هزار چهره»، «ببخشید شما» و... به ایفای نقش پرداخته است.

شجاعی‌طباطبایی دبیر جشنواره «ترامپیسم» شد
طی حکمی از سوی دکتر علی‌اصغر جعفری، رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع‌مقدس، دبیری جشنواره بین‌المللی کاریکاتور ترامپیسم به «مسعود شجاعی‌طباطبایی» محول شد. به گزارش تسنیم، در این حکم ابراز امیدواری شده است که این جشنواره در جهت معرفی خوی و منش مستکبرانه هیات حاکمه ایالات متحده آمریکا و آگاهی افکار عمومی جهان از ظهور دوباره اندیشه نازیسم از سوی ترامپ با استفاده از ظرفیت‌های هنرمندان مستقل و شاخص دنیا گام‌های محکم و موفقی برداشته شود. جشنواره بین‌المللی کاریکاتور ترامپیسم به همت سازمان هنری و امور سینمایی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس در حال برگزاری است.

هادی حجازی‌فر به «نفس» پیوست
هادی حجازی‌فر، بازیگر سینما، نخستین حضور در تلویزیون را با سریال «نفس» به کارگردانی جلیل سامان تجربه می‌کند. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، هادی حجازی‌فر بازیگر سینما که این روزها فیلم «ماجرای نیمروز» را در اکران سینماها دارد به سریال نفس  پیوست. «نفس» این روزها آخرین مراحل تصویربرداری خود را در تهران پشت‌سر می‌گذارد و حجازی‌فر آخرین بازیگری است که به آخرین قسمت از سه‌گانه سامان پیوسته و ایفای یکی از نقش‌های مهم فیلمنامه را برعهده دارد. پیش از این در اسفند 95 معاون سیما در بازدیدی که از پشت صحنه این سریال داشت اعلام کرده بود با توجه به قرار گرفتن مناسبت‌های 15 خرداد و 7 تیر در ماه رمضان سال آینده دست‌اندرکاران سریال نفس می‌کوشند آن را برای پخش در ماه رمضان سال 96 آماده کنند. داستان «نفس» درباره جوانی پر شر و شور است که در بحبوحه وقایع انقلاب رازی در زندگی‌اش فاش می‌شود. او برای رسیدن به حقیقت حوادث پیچیده‌ای را پشت‌سر می‌گذارد. مسعود رایگان، ژاله صامتی، پژمان جمشیدی، فاطمه گودرزی، هدایت هاشمی و داریوش فرهنگ بازیگران اصلی این سریال هستند. «نفس» تولید گروه فیلم و سریال شبکه سوم سیما سومین سریال از سه‌گانه «جلیل سامان» است که به همت رضا نصیری‌نیا، مجری طرح، ماه‌های آخر تصویربرداری را پشت‌سر می‌گذارد.

پیش‌تولید «سگ‌های زرد» آغاز شد
پیش‌تولید «سگ‌های زرد» آغاز شده و برای حضور در سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر حاضر می‌شود. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، احمد کاوری، کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «سگ‌های زرد» گفت: هم‌اکنون در مرحله پیش‌تولید این فیلم هستیم ولی لیست بازیگران هنوز تکمیل نشده است. وی ادامه داد: در حال حاضر مشغول پیدا کردن لوکیشن هستیم و تاکنون یکسری از لوکیشن‌های فیلم را پیدا کرده‌ایم. کاوری گفت: حدود 2 ماه فیلمبرداری برای این فیلم در نظر گرفته‌ایم و تصویربرداری در تهران و شهرستان خواهد بود همچنین فیلم را به جشنواره فیلم فجر خواهیم رساند. کاوری در پایان گفت: ابراهیم اصغری، تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارد.  در خلاصه داستان این فیلم آمده است: شاهو سرکرده گروه «سگ‌های زرد» برای آزادی دختران گمشده بهار با او راهی پاکستان می‌شود اما... . احمد کاوری تاکنون فیلم‌های سینمایی «خودزنی» و «نفوذی» را کارگردانی کرده و «سگ‌های زرد» سومین ساخته سینمایی این کارگردان محسوب می‌شود. او همچنین در فیلم جشن تولد به کارگردانی عباس لاجوردی ایفای نقش کرده است.
 


Page Generated in 0/0067 sec