printlogo


کد خبر: 174149تاریخ: 1396/1/27 00:00
اخبار

برکناری سرمربی تیم جباری
و منتظری قوت گرفت
با شکست سنگین تیم فوتبال الاهلی قطر، برکناری «یوسف آدم» سرمربی این تیم قوت گرفت. تیم فوتبال الاهلی در آخرین دیدار خود در لیگ ستارگان قطر با 4 گل مقابل المعیذر شکست خورد. این باخت انتقادات زیادی را از یوسف آدم، سرمربی الاهلی در پی داشت. روزنامه الشرق قطر در شماره دیروز خود حتی خبر از برکناری این مربی داده و تاکید کرده است باخت به معیذر به این برکناری سرعت می‌بخشد. این روزنامه قطری نوشت: «مسؤولان باشگاه الاهلی هرآنچه یوسف آدم نیاز داشت فراهم کردند و بازیکنان خوبی مثل علی فریدون، یاسین شیخاوی و احمد عبدالمقصود را به خدمت گرفتند. از سوی دیگر بازیکنان متمایز و خوب دیگری از جمله پژمان منتظری و مجتبی جباری ایرانی و کریستیان مایدانا در تیم حضور داشتند ولی الاهلی نتوانست نتایج مطلوبی بگیرد تا یوسف دیگر برای فصل آینده سرمربی الاهلی نباشد».

توافق باشگاه تراکتورسازی با حمزه یونس
باشگاه تراکتورسازی تبریز با مهاجم تونسیایی خود به توافق رسید. تراکتورسازی تبریز پس از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتش، درصدد جلب رضایت سرمربی و بازیکنان سابق خارجی‌اش برآمده است. باشگاه تبریزی تاکنون 3 قسط از طلب بازیکنان و سرمربی پرتغالی سابق را پرداخت کرده است. تنها بازیکنی که تراکتورسازان نتوانسته بودند رضایتش را جلب کنند تا او از این باشگاه شکایت نکند، حمزه یونس بود. در این راستا، از تبریز خبر می‌رسد آنها با این مهاجم تونسیایی به توافق رسیدند تا بدهی‌اش را در چند قسط پرداخت کنند. قرار است بزودی قسط اول بدهی حمزه یونس به این بازیکن پرداخت شود. تنها نگرانی تراکتورسازان در حال حاضر از طرف آگوستو سزار و کارلوس کاردوسو است. کاردوسو از تراکتورسازی شکایت کرده و این باشگاه به پرداخت 112 هزار دلار جریمه محکوم شده است. باشگاه تراکتورسازی تبریز دفاعیات خود را به فیفا ارائه داده اما هنوز مشخص نیست این جریمه بخشیده خواهد شد یا خیر. آگوستو سزار هم از باشگاه تراکتورسازی شکایت کرده و نامه این شکایت به باشگاه و فدراسیون فوتبال ارسال شده است.

فوتسال ایران با غلبه بر روسیه به عنوان سوم مسابقات جهانی دست یافت
در ششمین و آخرین روز از رقابت‌های جهانی فوتسال افراد باهوش میانه، تیم‌ملی ایران در دیدار رده‌بندی مقابل روسیه به پیروزی دست یافت و عنوان سوم این مسابقات را از آن خود کرد. ملی‌پوشان کشورمان در این دیدار با نتیجه ۷ بر ۳  تیم روسیه را شکست دادند و برای دومین بار به عنوان سوم مسابقات جهانی دست یافتند. در این دیدار بهزاد امانی (۳ گل)، محسن سبکتکین (۲ گل)، مهدی مولایاری و عبدالعلی بریهی برای کشورمان گلزنی کردند. تیم ایران در مرحله مقدماتی این مسابقات مقابل آفریقای‌جنوبی و آرژانتین به پیروزی رسید و مقابل پرتغال نیز به تساوی دست پیدا کرد و در نیمه‌نهایی نیز با شکست از فرانسه از راهیابی به فینال بازماند. مسؤولان سفارت ایران در پرتغال نیز برای تماشای دیدار رده‌بندی از لیسبون به شهر ویزو سفر کردند که حضور آنها موجب دلگرمی ملی‌پوشان کشورمان و کاروان اعزامی بود.

خیز باشگاه اماراتی  برای جذب جان تری
باشگاه النصر امارات قصد دارد با یک پیشنهاد خوب جان تری، کاپیتان با تجربه چلسی را جذب کند. به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از Elsport، جان تری جایگاه خود را در ترکیب اصلی چلسی از دست داده و دیگر به‌ندرت برای این تیم لندنی به میدان می‌رود. به احتمال خیلی زیاد تری در پایان فصل از چلسی جدا خواهد شد و دیگر پیراهن این تیم را بر تن نخواهد کرد. باشگاه النصر امارات قصد دارد با ارائه یک پیشنهاد خوب تری را جذب کند. سرمربی این تیم اماراتی تاکید کرد به جذب‌ تری علاقه زیادی دارد و بزودی با این بازیکن تماس خواهد گرفت تا نظر او را برای حضور در لیگ امارات جویا شود. تری سابقه 3 بار قهرمانی در لیگ جزیره و همچنین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا را با چلسی در کارنامه دارد و به دنبال کسب چهارمین قهرمانی خود با آبی‌پوشان در لیگ جزیره است.
چلسی با اقتدار در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس جای دارد و شانس بسیار بالایی برای کسب عنوان قهرمانی دارد.
 


Page Generated in 0/0062 sec