printlogo


کد خبر: 174185تاریخ: 1396/1/28 00:00
سرخط خبر

 آمارهای منتشر شده رسمی توسط مرکز آمار حاکی است در سال‌های 1392 تا 1394 یک سوم منازل «در برابر خدمت» کشور بازپس گرفته شده است.
 مدیرعامل شرکت عمران پردیس با تاکید بر اینکه قیمت نهایی مسکن‌مهر پردیس سال گذشته نهایی شده و سازنده‌ها صورتجلسه آن را امضا کرده‌اند، گفت: ‌قیمت مسکن‌مهر تغییر نمی‌کند.
  مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: از ۲۵ اسفندماه ۹۵ تا ۱۵ فروردین ۹۶ تعداد ۳۰ هزار و۲۵۳ سورتی پرواز در فرودگاه‌های سراسر کشور انجام و ۳ میلیون و ۷۲۱ هزار و۹۵۶ نفر جابه‌جا شده‌اند.
 مجمع جهانی اقتصاد در تازه‌ترین گزارش خود، رتبه نخست ارزان‌ترین کشور جهان به لحاظ هزینه برای گردشگری را به ایران اختصاص داد.
 نمایندگان مجلس وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و راه‌وشهرسازی را مکلف کردند در یک برنامه 5 ساله، نسبت به ایجاد کمربند سبز شهری و روستایی برای مناطق تحت تاثیر ریزگردها اقدام کنند.
 مدیرعامل بورس کالا گفت: معاملات پیمان‌های آتی و سوآپ کالایی، معاملات حق امتیاز، راه‌اندازی تابلوی مناقصه، معاملات گواهی سپرده کالایی و تدوین شاخص مسکن و طراحی مدل جهت انتشار بلیت حمل‌ونقل از مهم‌ترین اقدامات سال ۹۶ است.

 


Page Generated in 0/0064 sec